Już 3 kwietnia odbędzie się konferencja dla branży medialnej Multiscreen Day 2019, obejmująca tematyką trendy komunikacji marketingowej w TV, mobile, social oraz wideo w internecie.
reklama
Multiscreen Day to konferencja poświęcona komunikacji marketingowej na wielu ekranach. Eksperci – przedstawiciele marketerów, domów mediowych i nadawców - będą przyglądać się trendom związanym z obecnością marek w TV, mobile, social oraz wideo w internecie. Nie zabraknie studiów przypadków czołowych marek i agencji.
Spotkanie odbędzie się 3 kwietnia 2019 r. w MsMermaid - Conference Center at The Tides (Wioślarska 8, Warszawa), a jej organizatorami są magazyn „Media & Marketing Polska" oraz serwis informacyjny MMP24, wydawane przez VFP Communications.
- Konkurujemy bardziej z grą Fortnite niż z HBO - napisał niedawno Netflix w liście do inwestorów. To stwierdzenie pokazuje jak skomplikowany jest dzisiaj krajobraz mediów, ekranów i rozrywki i jak wiele różnych treści konsumują dziś odbiorcy. Podczas tegorocznego Multiscreen Day eksperci będą zastanawiać się, jakie wnioski z tych zjawisk płyną dla marek, nadawców i agencji.
W trakcie wydarzenia przedstawione zostaną wyniki badania na temat serwisów VOD oraz korzystania z treści wideo oraz gier na różnych urządzeniach (badanie przygotowały „Media & Marketing Polska" oraz Panel badawczy Ariadna).
Do grona prelegentów Multiscreen Day 2019 zaproszeni zostali eksperci z szeroko pojętego rynku wideo - w tym przedstawicieli nadawców TV, operatorów VoD, marketerów, agencji mediowych, biur reklamy i firm badawczych, a wśród nich m.in.
Tegoroczną keynote speaker będzie Deborah Armstrong z National Geographic.
Eksperci ci na co dzień śledzą najnowsze trendy na rynku mediów. Budują efektywne strategie marek w komunikacji multiscreen, tworzą alternatywne rozwiązania wokół produkcji wideo, a także znają receptę na nowatorski pomiar audytorium wielu ekranów. Poruszą następujące tematy:
DLA KOGO MULTISCREEN DAY
Co roku udział w konferencji bierze ok. 250 przedstawicieli branży mediowo-reklamowej, a wśród nich m.in. marketerzy, nadawcy tv, wydawcy internetowi, producenci kontentu - związane zawodowo z mediami, domami mediowymi, agencjami reklamowymi, digital, kreatywnymi, studiami produkcyjnymi.
Do udziału w Multiscreen Day zapraszamy również oraz osoby zainteresowane tematyką mediów, marketingu i reklamy pragnące rozwijać się zawodowo w tej branży.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*