Czym jest omnichannel marketing? Na czym polega fast data, ambient intelligence czy też programmatic buying? O tych oraz innych zagadnieniach porozmawiamy 16 kwietnia w Warszawie, gdzie odbędzie się Marketing and Technology Congress 2015, czyli kolejne ważne wydarzenie w kalendarzu dla osób pragnących poznać najnowsze rozwiązania z zakresu technologii i ich zastosowania w marketingu oraz sprzedaży.
Całodniowe wydarzenie organizowane przez Grupę wydawniczą PWN wspólnie z HG INTELLIGENCE S.A. obejmie 11 wykładów, prezentacji i warsztatów, poprowadzonych przez wyselekcjonowanych prelegentów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Uczestnicy będą mieli okazję nie tylko poznać wymienione wcześniej zagadnienia, ale także dogłębnie poznać narzędzia do skutecznej integracji działań online i offline, potrenować prowadzenie działań marketingowych wykorzystujących media społecznościowe oraz przeanalizować wykorzystanie systemów płatności mobilnych w działaniach sprzedażowych.
Swoje prelekcje będą mieli okazję poprowadzić Piotr Bucki, który przedstawi metody dotarcia do grupy docelowej, jej motywacje i zwyczaje zakupowe, oraz Philipp Sackl z Mozilli, który opowie o tym, jak stworzyć udany związek pomiędzy projektowaniem danego produktu a pracą marketingową. Podczas konferencji o tym, jak łączyć świat offline i online przy pomocy gamifikacji, wyjaśni nam Arkadiusz Cybulski z Gamfi, Barbara Stawarz z Content King pokaże, jak z sukcesem wykorzystywać narzędzia content marketingu, a Jarosław Królewski z HG INTELIGENCE S.A. i Szymon Niemczura z Kontakt.io wytłumaczą, na czym polega proximity marketing.
Wśród prelegentów nie zabraknie także Josha Valmana z RPD International, który udzieli nam porad i wskazówek, odsłaniając kulisy pracy jednej z najbardziej skutecznych firm w swoim segmencie, Pawła Sali z FreshMail z prelekcją „Big Data vs. Fast Data”, Łukasza Trzaski z firmy BAN opowiadającego o działaniach marketingowych w Linkedin.com, a także Macieja Zasady z UNIT9, który swoją prezentacją skłoni nas do zastanowienia się, czy wirtualna rzeczywistość stanie się ważnym elementem kampanii wiodących marek również w naszym kraju. Duet Arkadiusz Dudkowski z firmy Cropp i Artur Kurasiński z firmy FOKUS poruszy kwestie marketingowe związane z serwisem YouTube, a Aleksandra Płucienik z Kancelarii Olesińscy i Wspólnicy przedstawi 5 najczęstrzych błędów przy dostosowaniu e-sklepu do nowych sklepów, by Łukasz Gładki z Kancelarii Pogoda Gładki Langier mógł rozwinąć temat, opowiadając o nowym prawie konsumenckim i jego zmianach w 2015 roku.
Ale to nie koniec atrakcji. Organizatorzy przygotowali również dyskusję ekspercką oraz talk-show, podczas którego uczestnicy będą mieli szansę wzięcia udziału w debacie z przedstawicielami wiodących firm reprezentujących różne branże (Przemysław Bartkowiak – Revenue Alley, Andrzej Garapich – Polskie Badania Internetu, Dominik Kaznowski – blogifirmowe.com, Wojciech Chochołowicz – Gino Rossi S.A., Tomasz Gardziewicz – Simple Creative Products S.A., dr Robert Stalamach - Newspoint). A wszystko oczywiście przeplatane porządnym networkingiem, przerwami na kawę oraz stale obecną świetną atmosferą.
Więcej informacji znajdziecie na stronie: martech.io
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Operator nie może dowolnie zmieniać umowy, nawet dając szansę na rezygnację