Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

M@il My Day II - poznaj sekrety email marketingu

PATRONAT MEDIALNY 14-05-2014, 12:26

Konferencja M@il My Day po pierwszej, niezwykle udanej krakowskiej edycji tym razem zawita do Warszawy. Unikalna wiedza z zakresu email marketingu, praktycy od lat zajmujący się marketingiem internetowym oraz warsztaty w trzech grupach – to wszystko już 20 i 21 maja.

mail my day

„Decydując o programie M@il My Day II, stawialiśmy szczególny nacisk na różnorodność prelegentów i tematyki opartej na praktycznych case studies. To dzięki Jackowi Kotarbińskiemu na M@il My Day II dowiedzieć się będzie można, jak marka Old Spice wykorzystała transmedia branding, Paweł Tkaczyk przekaże gościom garść zasad skutecznego storytellingu, a Monika Mikowska przybliży temat smartfonizacji naszego społeczeństwa. M@il My Day II to pozycja obowiązkowa dla osób tworzących współczesny marketing internetowy” - mówi Paweł Sala, pomysłodawca konferencji i Dyrektor Zarządzający FreshMail. Łoziński, Lewiński, Cortez czy Ogonowski to tylko wybrane nazwiska z agendy konferencji.

Pierwszy dzień to interdyscyplinarne prezentacje dające praktyczny obraz marketingu internetowego. Nie zabraknie praktycznych case studies – Paweł Sala w prezentacji „Siła nawyku w email marketingu” podpowie, jak rozpoznać i wykorzystać zwyczaje swoich odbiorców do zwiększenia konwersji z komunikacji email marketingowej, a Maciej Lewiński przekaże gościom sztuczki związane z wykorzystaniem Google Analytics przy kampaniach email marketingowych.

Drugiego dnia M@il My Day II odbędą się praktyczne warsztaty z zakresu email marketingu w trzech różnych wariantach. Filip Kłodawski podczas swojej sesji skupi się na podstawowych aspektach, takich jak zarządzanie bazą danych, budowanie atrakcyjnych treści i szablonów czy kompletnych kampanii emailowych. W warsztacie dla zaawansowanych, który poprowadzi Paweł Sala, szczególną uwagę zwracają niestandardowe metody budowania baz danych, lead nurturing i wykorzystanie języka perswazji. Uzupełnieniem jest warsztat dedykowana developerom. Łukasz Stasiak podzieli się zaawansowaną wiedzą developerską: od użycia gradientów, przez gify, kończąc na tworzeniu emaili responsywnych.

M@il My Day II to wyjątkowa okazja na spotkanie praktyków email marketingu i marketingu internetowego.

Szczegóły konferencji znajdują się na stronie www.mailmyday.pl

Ilość miejsc ograniczona.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *