Konferencja M@il My Day po pierwszej, niezwykle udanej krakowskiej edycji tym razem zawita do Warszawy. Unikalna wiedza z zakresu email marketingu, praktycy od lat zajmujący się marketingiem internetowym oraz warsztaty w trzech grupach – to wszystko już 20 i 21 maja.
reklama
„Decydując o programie M@il My Day II, stawialiśmy szczególny nacisk na różnorodność prelegentów i tematyki opartej na praktycznych case studies. To dzięki Jackowi Kotarbińskiemu na M@il My Day II dowiedzieć się będzie można, jak marka Old Spice wykorzystała transmedia branding, Paweł Tkaczyk przekaże gościom garść zasad skutecznego storytellingu, a Monika Mikowska przybliży temat smartfonizacji naszego społeczeństwa. M@il My Day II to pozycja obowiązkowa dla osób tworzących współczesny marketing internetowy” - mówi Paweł Sala, pomysłodawca konferencji i Dyrektor Zarządzający FreshMail. Łoziński, Lewiński, Cortez czy Ogonowski to tylko wybrane nazwiska z agendy konferencji.
Pierwszy dzień to interdyscyplinarne prezentacje dające praktyczny obraz marketingu internetowego. Nie zabraknie praktycznych case studies – Paweł Sala w prezentacji „Siła nawyku w email marketingu” podpowie, jak rozpoznać i wykorzystać zwyczaje swoich odbiorców do zwiększenia konwersji z komunikacji email marketingowej, a Maciej Lewiński przekaże gościom sztuczki związane z wykorzystaniem Google Analytics przy kampaniach email marketingowych.
Drugiego dnia M@il My Day II odbędą się praktyczne warsztaty z zakresu email marketingu w trzech różnych wariantach. Filip Kłodawski podczas swojej sesji skupi się na podstawowych aspektach, takich jak zarządzanie bazą danych, budowanie atrakcyjnych treści i szablonów czy kompletnych kampanii emailowych. W warsztacie dla zaawansowanych, który poprowadzi Paweł Sala, szczególną uwagę zwracają niestandardowe metody budowania baz danych, lead nurturing i wykorzystanie języka perswazji. Uzupełnieniem jest warsztat dedykowana developerom. Łukasz Stasiak podzieli się zaawansowaną wiedzą developerską: od użycia gradientów, przez gify, kończąc na tworzeniu emaili responsywnych.
M@il My Day II to wyjątkowa okazja na spotkanie praktyków email marketingu i marketingu internetowego.
Szczegóły konferencji znajdują się na stronie www.mailmyday.pl
Ilość miejsc ograniczona.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Open source jest częściej wykorzystywany w administracji - uważa wiceminister Bogdan