Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

M@il My Day 2015 - konferencja e-mail marketingowa

PATRONAT MEDIALNY 13-04-2015, 07:41

Już po raz trzeci zapraszamy na konferencję e-mail marketingową M@il My Day, która odbędzie się w Warszawie w dniach 19-20 maja 2015.

Spotkanie, podobnie jak w latach poprzednich, będzie poświęcone e-mail marketingowi, tematom, które się z nim łączą oraz temu, jak z tych powiązań uzyskać efekt synergii i potęgować efekt działań marketingowych.

Idea konferencji M@il My Day narodziła się w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na wiedzę e-mail marketingową. Celem konferencji jest zgromadzenie pod jednym dachem specjalistów od e-mail marketingu, tak aby dzieląc się swoją wiedzą, mogli inspirować i szerzyć dobre praktyki. Wśród prelegentów spotkać będzie można m.in. Pawła Salę, dr. Andrzeja Garapicha czy Piotra Chmielewskiego.

Od zeszłego roku na stałe w program wpisały się również warsztaty odbywające się w drugim dniu konferencji. Ich różnorodność tematyczna oraz poziomy zaawansowania pozwalają na zdobycie praktycznej wiedzy e-mail marketingowej.

Konferencja ta adresowana jest do e-marketerów, osób odpowiedzialnych za PR-owe działania w internecie, branży e-commerce, przedsiębiorców MŚP, a także blogerów i dziennikarzy zainteresowanych branżą e-mail marketingową.

Każda edycja to nie tylko spotkanie mocno edukacyjne, lecz również pozwalające na zdobycie wielu inspiracji, wymianę doświadczeń oraz poszerzenie siatki kontaktów poprzez spotkania z ciekawymi ludźmi, praktykami e-mail marketingu. Konferencja od lat zbiera wiele pochlebnych opinii nie tylko w świecie branżowych ekspertów, ale przede wszystkim samych uczestników.

Liczba miejsc jest ograniczona, więc nie czekaj i zapisz się już dziś.

Kontakt ws. konferencji:

M@il My Day - konferencja@mailmyday.pl

www.mailmyday.pl

www.facebook.com/MailMyDay

mail my day


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:





fot. Freepik




fot. Freepik



fot. DALL-E


Tematy pokrewne:  

tag Warszawatag patronat DItag M@il My Day