Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprasza na VIII edycję największej w Polsce konferencji poświęconej marketingowi w Internecie - Forum IAB 2014 „Lubisz to? Kup teraz! Efektywna sprzedaż w świecie cyfrowym”, która odbędzie się 4-5 czerwca 2014 r. w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.
reklama
Rejestracji na wydarzenie można dokonać na stronie www.ForumIAB.pl.
Po 7 edycjach Forum IAB, największej konferencji w świecie marketingu online, IAB Polska zdecydował się zmierzyć z największym wyzwaniem większości firm – ze sprzedażą. Podczas dwóch dni konferencji 4 i 5 czerwca w Multikinie w warszawskich Złotych Tarasach, najlepsi specjaliści z kraju i ze świata zdradzą największe tajemnice swojego sukcesu. Uczestnik konferencji pozna najnowsze pomysły na strategie sprzedaży, dowie się, jak efektywnie skorzystać z kanału online, usłyszy o nowych modelach i narzędziach sprzedażowych. Uczestnicy spojrzą na znane do tej pory procesy sprzedażowe z nowej perspektywy. O stronę merytoryczną konferencji zadbała grupa ekspertów wchodzących w skład rady programowej.
Na Forum IAB 2014 wystąpi ponad 70 prelegentów, m.in.:
Sprawdź prelegentów Forum IAB 2014
Chcąc osiągnąć oczekiwane rezultaty sprzedażowe, trzeba być o krok przed konkurencją. Forum IAB 2014 jest jedyną tego typu okazją do poszerzenia wiedzy i zdobycia bezcennego doświadczenia. Goście wydarzenia dowiedzą się:
Sprawdź program Forum IAB 2014
Forum IAB cieszy się ogromną popularnością. Co roku IAB Polska gości ponad 1000 osób z kraju i zagranicy. Wielu z nich odwiedza to wydarzenie co roku. Warto podkreślić, że od 96 do 99 proc. gości Forum IAB w poprzednich edycjach było zadowolonych z organizacji konferencji (ankiety ewaluacyjne IAB Polska „Forum IAB 2013” oraz „Forum IAB 2012”).
Jeśli uznałeś/uznałaś, że Twoja obecność na Forum IAB 2014 to dobrze wykorzystany czas i pieniądze – zarejestruj się. W tym momencie tylko wypełnienie formularza znajdującego się na stronie www.ForumIAB.pl dzieli Cię od uczestnictwa w największym wydarzeniu w Polsce poświęconym marketingowi w internecie (od poznania niezwykłych ludzi, nabycia kontaktów biznesowych, inspiracji). Jeśli natomiast chciałbyś uzyskać jeszcze więcej informacji przed wypełnieniem formularza, skontaktuj się z IAB Polska, organizatorem Forum IAB. Zadzwoń lub napisz. Spiesz się, bilety w niższej cenie tylko 15 maja.
Anna Maj, key account manager tel.: 22 434 21 35 kom.: +48 600 253 807 e-mail: a.maj@iab.org.pl |
Natalia Panchenko, specjalista ds. sprzedaży tel.: 22 434 21 35 kom.: + 48 784 047 485 e-mail: n.panchenko@iab.org.pl |
Dla wygody uczestników została przygotowana aplikacja mobilna (Android, iOS).
Bilet na Forum IAB 2014 to nie tylko przepustka do unikatowej wiedzy. Każdy uczestnik otrzyma kartę OpenCard uprawniającą do zniżek w kilkuset restauracjach w Warszawie i innych miastach.
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska składa najszczersze podziękowania dla firm i instytucji, które wspierają organizację Forum IAB 2014. Dzięki nim organizator zaprosił biznesowe znakomitości z całego świata, stawiając Forum na czele najważniejszych konferencji w branży.
Sponsorzy główni: Performics, Onet, Grupa eBroker, Lucini&Lucini, WP
Patronat honorowy: GIODO, IAB Europe, Ministerstwo Gospodarki, UKE, Marketing 4 Business, web.gov.pl, Związek Przedsiębiorców i Pracodawców (ZPP)
Patronat medialny: Clear Channel Poland, Forbes, Media & Marketing Polska, Newsweek, Marketing Online Polska, Marketing w praktyce, Radio PIN
Patronat branżowy: Bankier.pl, ban.pl, dziennik.pl, Dziennik Internautów, forsal.pl, Gazeta.pl, gazetaprawna.pl, GG Network, Golbach Audience, gratka.pl, IDMNet, Interia.pl, ipla, Marketing przy kawie, naszemiasto.pl, NowyMarketing, ofeminin.pl, Onet, OpenFM, SocialPress, wyboracza.biz, WirtualneMedia.pl, WP.pl
Współpraca: Conventica, GoldenSubmarine, mobext, pwc, Socialyse
Seth Godin, Mike Walsh, Gary Vaynerchuk to światowe sławy internetowej komunikacji marketingowej, które gościły na poprzednich edycjach. Formuła imprezy sprawia również, że na scenie pojawiają się goście niecodzienni: Bruce Dickinson - wokalista legendarnego zespołu Iron Maiden, przedsiębiorca, pilot, Kalev H. Leetaru - naukowiec z Uniwersytetu Illinois pracujący nad przewidywaniem zjawisk społecznych na podstawie analizy wiadomości zamieszczanych w Internecie, Itay Talgam - izraelski dyrygent, który demonstrując unikalne style sześciu największych dyrygentów XX wieku, pokazał znaczenie przywództwa w organizacji oraz wielu innych, niemniej inspirujących, mówców ze Stanów Zjednoczonych, Europy i Azji.
Cel, jaki przyświeca temu wydarzeniu, jest prosty: dać polskiej branży marketingowej wydarzenie na światowym poziomie w dostępnej dla szerokiego grona uczestników cenie. Myślą przewodnią tegorocznej konferencji była „Skuteczne strategie komunikacji na czas kryzysu”. Forum IAB 2014 odędzie się w dniach 4-5 czerwca 2014 r. w salach Multikina w Złotych Tarasach w centrum Warszawy.
Szukaj więcej informacji pod adresem: www.ForumIAB.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*