Lubisz to? Kup Teraz! Efektywna sprzedaż w cyfrowym świecie – konferencja Forum IAB 2014

PATRONAT MEDIALNY 15-05-2014, 13:46

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprasza na VIII edycję największej w Polsce konferencji poświęconej marketingowi w Internecie - Forum IAB 2014 „Lubisz to? Kup teraz! Efektywna sprzedaż w świecie cyfrowym”, która odbędzie się 4-5 czerwca 2014 r. w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.

forum IAB 2014

Rejestracji na wydarzenie można dokonać na stronie www.ForumIAB.pl.

Po 7 edycjach Forum IAB, największej konferencji w świecie marketingu online, IAB Polska zdecydował się zmierzyć z największym wyzwaniem większości firm – ze sprzedażą. Podczas dwóch dni  konferencji 4 i 5 czerwca w Multikinie w warszawskich Złotych Tarasach, najlepsi specjaliści z kraju i ze świata zdradzą największe tajemnice swojego sukcesu. Uczestnik konferencji pozna najnowsze pomysły na strategie sprzedaży, dowie się, jak efektywnie skorzystać z kanału online, usłyszy o nowych modelach i narzędziach sprzedażowych. Uczestnicy spojrzą na znane do tej pory procesy sprzedażowe z nowej perspektywy. O stronę merytoryczną konferencji zadbała grupa ekspertów wchodzących w skład rady programowej.

Na Forum IAB 2014 wystąpi ponad 70 prelegentów, m.in.: 

  • Daniel Sieberg, szef marketingu i rzecznik prasowy Google; 
  • Tomasz Zimoch, jeden z najlepszych komentatorów sportowych; 
  • Ali Jafari, VP Sales Twitter Europe; 
  • Alexandra Salomon, Senior Director, International, IAB US; 
  • Craig Greenfield, Executive Vice President, Global Managing Director Performics; 
  • Scott Neumann, dyrektor marketingu IBM na region CEE; 
  • Michał Brański, członek zarządu Grupy Wirtualna Polska, współzałożyciel o2; 
  • Anna Sakowicz, Chief Digital Officer, członek zarządu grupy komunikacji marketingowej Starcom MediaVest; 
  • Jacek Dzięcielak, CEO Media Impact Polska oraz członek zarządu Grupy Onet.pl S.A.; 
  • Krzysztof Sobieszek, Chief Strategy Officer, ZenithOptimedia Group; 
  • Paweł Sala, dyrektor zarządzający Freshmail; 
  • Krzysztof Winnik, Business Development Director, OS3; 
  • Adrian Kielich, Mobile Marketing Coordinator, Havas Media.

Sprawdź prelegentów Forum IAB 2014

Chcąc osiągnąć oczekiwane rezultaty sprzedażowe, trzeba być o krok przed konkurencją. Forum IAB 2014 jest jedyną tego typu okazją do poszerzenia wiedzy i zdobycia bezcennego doświadczenia. Goście wydarzenia dowiedzą się:

  • Jak wykorzystywać technologie w sprzedaży?
  • Jak zamienić subskrybenta w klienta?
  • Jak zmienić kampanię wizerunkową na sprzedażową?
  • Czy aplikacje mobilne sprzedają?
  • Jak marki powinny komunikować się w e-commerce?
  • Jak wykorzystać content marketing, automatyzację oraz e-mail marketing?
  • Kim jest e-konsument?
  • Czym jest big data?
  • Jak optymalizować sprzedaż?
  • Jak precyzyjnie targetować kampanię?

Sprawdź program Forum IAB 2014

Forum IAB cieszy się ogromną popularnością. Co roku IAB Polska gości ponad 1000 osób z kraju i zagranicy. Wielu z nich odwiedza to wydarzenie co roku. Warto podkreślić, że od 96 do 99 proc. gości Forum IAB w poprzednich edycjach było zadowolonych z organizacji konferencji (ankiety ewaluacyjne IAB Polska „Forum IAB 2013” oraz „Forum IAB 2012”).

Zarejestruj się już teraz lub zapytaj o szczegóły

Jeśli uznałeś/uznałaś, że Twoja obecność na Forum IAB 2014 to dobrze wykorzystany czas i pieniądze – zarejestruj się. W tym momencie tylko wypełnienie formularza znajdującego się na stronie www.ForumIAB.pl dzieli Cię od uczestnictwa w największym wydarzeniu w Polsce poświęconym marketingowi w internecie (od poznania niezwykłych ludzi, nabycia kontaktów biznesowych, inspiracji). Jeśli natomiast chciałbyś uzyskać jeszcze więcej informacji przed wypełnieniem formularza, skontaktuj się z IAB Polska, organizatorem Forum IAB. Zadzwoń lub napisz. Spiesz się, bilety w niższej cenie tylko 15 maja.

Anna Maj, key account manager

tel.: 22 434 21 35

kom.: +48 600 253 807

e-mail: a.maj@iab.org.pl 

Natalia Panchenko, specjalista ds. sprzedaży

tel.: 22 434 21 35

kom.: + 48 784 047 485

e-mail: n.panchenko@iab.org.pl

 

Dla wygody uczestników została przygotowana aplikacja mobilna (Android, iOS).

Bilet na Forum IAB 2014 to nie tylko przepustka do unikatowej wiedzy. Każdy uczestnik otrzyma kartę OpenCard uprawniającą do zniżek w kilkuset restauracjach w Warszawie i innych miastach.

Sponsorzy i patroni

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska składa najszczersze podziękowania dla firm i instytucji, które wspierają organizację Forum IAB 2014. Dzięki nim organizator zaprosił biznesowe znakomitości z całego świata, stawiając Forum na czele najważniejszych konferencji w branży.

Sponsorzy główni: Performics, Onet, Grupa eBroker, Lucini&Lucini, WP

Patronat honorowy: GIODO, IAB Europe, Ministerstwo Gospodarki, UKE, Marketing 4 Business, web.gov.pl, Związek Przedsiębiorców i Pracodawców (ZPP)

Patronat medialny: Clear Channel Poland, Forbes, Media & Marketing Polska, Newsweek, Marketing Online Polska, Marketing w praktyce, Radio PIN

Patronat branżowy: Bankier.pl, ban.pl, dziennik.pl, Dziennik Internautów, forsal.pl, Gazeta.pl, gazetaprawna.pl, GG Network, Golbach Audience, gratka.pl, IDMNet, Interia.pl, ipla, Marketing przy kawie, naszemiasto.pl, NowyMarketing, ofeminin.pl, Onet, OpenFM, SocialPress, wyboracza.biz, WirtualneMedia.pl, WP.pl

Współpraca: Conventica, GoldenSubmarine, mobext, pwc, Socialyse

O Forum IAB

Seth Godin, Mike Walsh, Gary Vaynerchuk to światowe sławy internetowej komunikacji marketingowej, które gościły na poprzednich edycjach. Formuła imprezy sprawia również, że na scenie pojawiają się goście niecodzienni: Bruce Dickinson - wokalista legendarnego zespołu Iron Maiden, przedsiębiorca, pilot, Kalev H. Leetaru - naukowiec z Uniwersytetu Illinois pracujący nad przewidywaniem zjawisk społecznych na podstawie analizy wiadomości zamieszczanych w Internecie, Itay Talgam - izraelski dyrygent, który demonstrując unikalne style sześciu największych dyrygentów XX wieku, pokazał znaczenie przywództwa w organizacji oraz wielu innych, niemniej inspirujących, mówców ze Stanów Zjednoczonych, Europy i Azji.

Cel, jaki przyświeca temu wydarzeniu, jest prosty: dać polskiej branży marketingowej wydarzenie na światowym poziomie w dostępnej dla szerokiego grona uczestników cenie. Myślą przewodnią tegorocznej konferencji była „Skuteczne strategie komunikacji na czas kryzysu”. Forum IAB 2014 odędzie się w dniach 4-5 czerwca 2014 r. w salach Multikina w Złotych Tarasach w centrum Warszawy.

Szukaj więcej informacji pod adresem: www.ForumIAB.pl


Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
Tematy pokrewne:  

tag patronat DItag Forum IAB
  
znajdź w serwisie

RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Czerwiec 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930