Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Nowy produkt reklamowy w wyszukiwarce - Link Telefoniczny - przygotowany został z myślą o lokalnych przedsiębiorstwach oraz firmach prowadzących sprzedaż przez telefon.

Link Telefoniczny wyświetlany jest w wyszukiwarce powyżej wyników wyszukiwania jako krótki tekst reklamowy, opatrzony specjalnym numerem telefonu, pod którym użytkownik może kontaktować się z wybraną firmą.

Produkt rozliczany jest w modelu "pay per call", co oznacza, że reklamodawca płaci jedynie za rzeczywiste połączenia telefoniczne trwające dłużej niż 10 sekund.

Każdemu reklamodawcy, korzystającemu z Linków Telefonicznych, przydzielany jest indywidualny numer telefonu, wyświetlany obok tekstu reklamowego. W zależności od potrzeb, jest to numer 0800 lub lokalny. Wszystkie rozmowy od zainteresowanych klientów są automatycznie przekierowywane na telefon reklamodawcy. Rozwiązanie to umożliwia korzystanie z usługi także firmom, które nie posiadają własnej strony WWW.

Co ważne dla firm działających na lokalnych rynkach, reklamodawca może określić, w jakich województwach prezentowany będzie jego Link Telefoniczny. Opcja ta zapewnia precyzyjne dotarcie do szczególnie interesującej go grupy odbiorców.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Google zapłaci za artykuły?