Konkurs: Wygraj wejściówkę na szkolenie Google Analytics i Google Website Optimizer
Aktualizacja: 12-02-2011, 09:12
Jak efektywnie wykorzystać darmowe narzędzia Google, aby poprawić przekaz Twojej firmy w internecie? Odpowiedzi na powyższe pytanie udzielą podczas dwóch szkoleń Google Analytics i Google Website Optimizer certyfikowani przez Google eksperci Conversion. Szkolenia odbędą się w drugiej połowie marca br., a dla Czytelników DI mamy darmową wejściówkę.
reklama
Na szkoleniu na temat Google Analytics dowiesz się, jak oceniać pozyskiwanie i zaangażowanie użytkowników, efektywność witryny w konwertowaniu użytkowników oraz wykorzystywać pełny potencjał tego narzędzia.
Z kolei w trakcie szkolenia na temat Google Website Optimizer poznasz sposoby na identyfikację elementów wartych przetestowania, które przyniosą największy wzrost konwersji oraz dowiesz się, jak przekonać innych do tego, że optymalizacja konwersji to dobra inwestycja.
Obydwa szkolenia odbędą się w dniach 24-25 marca 2011 w Warszawie w sali konferencyjnej Atrium Center przy ul. Jana Pawła II 27.
Szczegóły dotyczące szkolenia znajdziecie na stronie:
Konkurs: Wygraj darmową wejściówkę
Dziennik Internautów, jako patron medialny szkolenia, gorąco zachęca zainteresowanych Czytelników do udziału w pakiecie szkoleń. Firma Conversion przeznaczyła dla Czytelników Dziennika Internautów jedną darmową wejściówkę na jedno ze szkoleń. By ją zdobyć, należy odpowiedzieć na poniższe pytanie:
Wygrywa osoba, która jako pierwsza podeśle poprawną odpowiedź na adres konkurs@di24.pl
Zasady konkursu poniżej:
Aktualizacja:
Poprawna odpowiedź to:
Przychód = liczba użytkowników x współczynnik konwersji x wartość użytkownika w czasie (średnia wartość zamówienia)
Najszybciej poprawną odpowiedź podesłał pan Lech W. z Warszawy. Gratulujemy.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|