Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Od kilku sezonów listopadowy 3camp poświęcony jest tematyce usability. Nie inaczej będzie i tym razem. Szóstego listopada spotkamy się w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym, aby porozmawiać o tym, jak właściwie dokonywać redesignu, jak wykorzystywać SUO oraz czy możliwie jest uniknięcie perswazji przekazu reklamowego.

robot sprzątający

reklama


Agenda spotkania zapowiada się następująco;

  • Monika Zielińska-Miętkiewicz – Young Digital Planet – Żeby lepiej coś widzieć, czasem trzeba zrobić krok w tył
  • Arkadiusz Podlaski – Polskapresse – Search & User Optymalization (SUO) na przykładzie serwisu Motofakty.pl
  • Adrian Dampc - Wirtualna Polska S.A. – Zmiana wizerunku serwisu, na przykładzie redesignu facet.wp.pl
  • Krzysztof Piwowar – Grupa Nokaut S.A. - Mózgu, spokojnie – to tylko perswazja!

Kiedy: 6 listopada, godz. 18.00

Gdzie: Gdański Park Naukowo-Technologiczny, ul. Trzy Lipy 3

Wstęp bezpłatny, wymagana rejestracja na stronie: 3camp-6listopada.konfeo.com


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *