Już 8 września 2014 odbędzie się premiera pierwszej w Polsce książki dla kobiet związanej ze sprzedażą przez internet: "Kobieta wkracza w e-commerce. Otwórz z sukcesem sklep internetowy". Przedsprzedaż właśnie się rozpoczęła na stronie www.KobietaWeCommerce.pl
Książka genialnie przygotowuje do prowadzenia internetowego sklepu wraz ze wszystkim, z czym ten biznes się wiąże. Zawarte w niej szablony pomagają w stworzeniu m.in. dobrej i wzbudzającej zaufanie strony „o firmie” czy wyczerpujących, sprzedających opisów produktów. Wywiady z kobietami, które już odniosły sukces na tym polu, pokazują dodatkowo, jak radzić sobie z wyzwaniami i przeciwnościami, jakie mogą pojawić się na początku.
Współpracując na co dzień z kobietami, które myślą o własnym e-sklepie, odkryłam, że mają one z tym związane często powtarzające się problemy. Z jednej strony jest część technologiczna, nad którą nie są w stanie zapanować, nie rozumieją jej i nie wiedzą, co należy zrobić, aby ten pomysł urzeczywistnić, a z drugiej – ich własne przekonania, ograniczenia i wyzwania, jakie stawiają sobie na drodze. Dlatego postanowiłam stworzyć poradnik, który pomoże im nie tylko w przebrnięciu krok po kroku przez niezbędne formalności i czynności „techniczne”, ale także w pokonaniu pozostałych, często występujących problemów. Wierzę, że pomoże wielu kobietom zawalczyć o własne marzenia i wykorzystać drzemiący w nich potencjał – tak o idei powstania poradnika mówi Katarzyna Ryfka-Cygan, autorka.
"Kobieta wkracza w e-commerce" pokazuje, że aby otworzyć e-sklep, nie potrzeba skomplikowanej wiedzy technicznej. Nie ma konieczności znać się na programowaniu. Za to bardzo wskazane jest praktyczne zorganizowanie sobie życia prywatnego, uwzględniając w nim swój sklepowy biznes. Niezwykle ważne są też kwestie związane z logistyką i marketingiem.
Książka może okazać się Twoją niezbędną towarzyszką podczas tej niezwykłej biznesowej drogi. Prowadząc sklep internetowy, nieraz będziesz wracać do wiedzy i wskazówek zawartych w tym poradniku. Znajdziesz w nim ćwiczenia, które pomogą Ci określać cele, ustalić posiadane zasoby i zmotywować się do działania.
W promocji książki pomagają: Dziennik Internautów, Marketer+, Złote Myśli, Businesswoman & Life, Mamo Pracuj, Skrzydła Sukcesu, Szpilki po godzinach, Wenusjanki, 4AllWomen, Fundacja MaMa oraz partner – firma TrustedShops.
Premiera odbędzie się 8 września br., ale już teraz dostępna jest w przedsprzedaży na stronie:
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|