Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Kampania Antymobbingowa w 100 kinach w Polsce

Dzisiaj, 13:37

Od 20 września przez dwa tygodnie w ok. 100 kinach studyjnych w całej Polsce będzie można obejrzeć spot I Ogólnopolskiej Antymobbingowej Kampanii Społecznej „Godność ma swoje imię”.

Kampania ma na celu zwrócenie uwagi na problem mobbingu w miejscu pracy i promocję wartości takich jak szacunek, godność oraz odpowiedzialność. Organizatorzy chcą zachęcić do reagowania na przemoc psychiczną oraz uświadamiać pracowników i pracodawców o konieczności przeciwdziałania mobbingowi.

Patronami medialnymi kampanii są Kinads – Reklama w kinach oraz 26 kin studyjnych, w tym m.in. Kino Bajka w Darłowie,Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu,Centrum Kultury "Zamek" w Poznaniu,Kinoteka w Warszawie, czy Kino Światowid w Elblągu.

Za produkcję spotu odpowiada agencja IMAGENCY, a za zdjęcia i montaż Michał Adamowicz. W spocie wystąpili znani aktorzy: Monika Obara, Sebastian Stankiewicz, Paulina Pytlak, Artur Wiśniewski oraz Hubert Woliński. Spot ma na celu wywołanie refleksji i emocji związanych z tematem mobbingu, który wciąż jest poważnym problemem w wielu miejscach pracy.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

UODO rusza w kraj