Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Japońskie towary dla chińskich internautów

30-12-2008, 09:29

Pierwszy raz w historii japoński sklep internetowy umożliwi korzystanie z popularnych w Chinach kart UnionPay Co. Otwarcie sklepu na chiński rynek ma nastąpić w przyszłym miesiącu.

Serwis Buy-J.com dostarczać będzie swoim klientom zróżnicowane towary – od gadżetów elektronicznych poprzez ubrania do kosmetyków. Pochodzić one mają od niemal setki japońskich producentów.

Z zapowiedzi wynika, że właściciele serwisu liczą na zyski wynoszące 44 mln dolarów już w pierwszym roku sprzedaży. Otwarcie sklepu na nowy rynek wynika z rosnącego wśród Chińczyków zainteresowania japońską produkcją elektroniki, odzieży oraz towarów spożywczych.

Karty Union Pay – zarówno kredytowe, jak i debetowe – znajdują się w Chinach w powszechnym użyciu, są znacznie bardziej popularne od kart Visa. Szacuje się, że Chińczycy dysponują 1,8 mld tych kart. Stąd też sklep internetowy, który chce działać na terenie Chin, musi umożliwiać taki rodzaj płatności.

Liczba chińskich internautów wynosi ok. 250 mln osób - bez wątpienia każdy biznes, któremu uda się do nich dotrzeć, odniesie sukces.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Courier-Journal