Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Jak zbudować energooszczędny dom, radzi Rockwool

08-08-2009, 15:44

Wiedza o termomodernizacji i oszczędzaniu energii w domach i mieszkaniach może przydać się każdemu właścicielowi mieszkania czy domu. Odnowiona strona jednego z producentów materiałów budowlanych, przy okazji promowania własnych produktów, przekazuje także ciekawe porady, które można wykorzystać niezależnie od marki stosowanych materiałów.

Serwis Rockwool został przygotowany pod kątem trzech grup odbiorców: projektantów, inwestorów i wykonawców.

Sekcja dla projektantów zawiera między innymi programy obliczeniowe, służące do właściwego doboru izolacji w projektowanym budynku, a także bibliotekę rysunków technicznych. W sekcji dla wykonawców można znaleźć praktyczne wskazówki dotyczące właściwego montażu ocieplenia ze skalnej wełny mineralnej. Natomiast inwestorzy znajdą pożyteczne porady na temat energooszczędnego budownictwa.

W serwisie znajdziemy również część poświęconą energooszczędności. Twórcy strony przedstawiają kroki, jakie należy podjąć od momentu utworzenia projektu domu, by ograniczyć zużycie energii, zarówno cieplnej, jak i elektrycznej.

W zakładce Remont znajdziemy z kolei sekcję poświęconą termomodernizacji. Można dzięki niej dowiedzieć się, jak prawidłowo przeprowadzić termomodernizację i jak przy tej okazji skorzystać z jej finansowania w ramach środków Funduszu Termomodernizacji i Remontów. W obrębie tej sekcji znajdują się także odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące sposobów i metod ocieplenia istniejących inwestycji.

Zakładka Doradztwo zawiera wiele przydatnych narzędzi i wskazówek służących do doboru optymalnych rozwiązań i produktów do izolacji. Znajdują się tutaj także porady wykonawcze oraz pełna dokumentacja produktowa.

We wszystkich materiałach sugeruje się wykorzystanie produktów wspomnianej firmy, co jest w tym przypadku zrozumiałe chyba dla każdego. Nie oznacza to jednak, że użytkownicy strony, którym produkty tej marki nie odpowiadają z jakichś względów, nie będą mogły skorzystać z produktów konkurencji. Doradzanie jest ważnym elementem budowania świadomości marki i jej odbioru. Niestety, nie wszystkie firmy o tym pamiętają, tworząc witryny, które oprócz prezentowania oferty, nie posiadają żadnej większej wartości.

Czytaj także: Ciepłe bramy, czyli sposób na zwiększenie energooszczędności budynku


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *