Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Jak skutecznie promować firmę w Internecie?

14-07-2015, 14:12

Sieć internetowa pozwala prowadzić działania marketingowe o szerokim zasięgu w relatywnie dostępnych cenach, w porównaniu do tradycyjnych form przekazu takich jak radio, prasa czy telewizja. Dodatkowo w wielu przypadkach jest dużo skuteczniejsza niż reklama usług za pomocą ulotek, banerów czy gadżetów reklamowych. Jak w takim razie prowadzić działania marketingowe w Internecie, aby były skuteczne i jakie formy marketingu internetowego wybrać?

Grupa docelowa – klucz do sukcesu.

Działania marketingowe będą skuteczne tylko wtedy, gdy dobrze poznamy naszych odbiorców i to do nich skierujemy nasz przekaz. Wart więc zbadać czy nasze produkty lub usługi cieszą się zainteresowaniem osób młodych, starszych czy w średnim wieku, czy są to osoby które wnikliwie sprawdzają i porównują oferty, czy może nasz produkt jest kupowany bez większego zastanowienia.

komputer google

Przeanalizujmy zatem które formy będą skuteczne w konkretnym przypadku:

Reklamy AdWords

System reklamowy AdWords jest formą reklamy o dużym zasięgu w wyszukiwarce internetowej Google i sieci partnerskiej, płatności są naliczane w systemie CPC – czyli za kliknięcie. Z racji dużego zasięgu i możliwości targetowania odbiorców jest skuteczna niemal dla każdego rodzaju biznesu. Jednak przy bardzo konkurencyjnych frazach, stawki za kliknięcie potrafią osiągnąć wysokie kwoty i wtedy należy zbadać współczynnik ROI czyli zwrot z inwestycji.

Pozycjonowanie

Wysoka pozycja w wyszukiwarce internetowej to z pewnością klucz do sukcesu. Wyszukiwarka to jedno z najlepszych narzędzi do szybkiego odszukania intersujących nas treści, w tym również produktów i usług. Co więcej klient szukający danej usługi w wielu przypadkach jest już zdecydowany na zakup, pozostaje jedynie kwestia wyboru firmy. Pozycjonowanie to również forma marketingu skuteczna dla większości branż, a przy wyborze odpowiednich fraz wcale nie musi być kosztowna.

Social Media

Reklama w kanałach społecznościowych to idealne narzędzie marketingu w przypadku produktów i usług świadczonych osobom prywatnym, jednak reklama B2B nie koniecznie odniesie sukces. Z portali społecznościowych głównie korzystają osoby młode, jednak i to powoli przestaje to być regułą.

Najlepszym sposobem na odnalezienie właściwej drogi do sukcesu marketingowego w Internecie są oczywiście testy i analizy, które dadzą nam odpowiedź jak skutecznie pozyskiwać klientów.

Chcesz prowadzić skuteczne działania marketingu w Internecie? Zaufaj specjalistom: Vpozycja.pl - Agencja SEO/SEM

 

 

Źródło: Publikacja opłacona

Komunikaty Firm

Jeśli chcesz, aby informacja prasowa lub komunikat Twojej firmy pojawił się w DI pisz pod adres: kf@di24.pl. W odpowiedzi prześlemy informacje o usłudze.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:




fot. WangXiNa




fot. Freepik