Już w czwartek 25 lutego Fundacja Netcamp zaprasza na kolejne inspirujące spotkanie IT w Szczecinie, tym razem w temacie e-commerce. Zaproszeni prelegenci pokażą sprawdzone sposoby zwiększania konwersji online, wyjaśnią, jak e-marketing wielokanałowy działa w praktyce oraz opowiedzą o lead generation i automatyzacji w kontakcie z klientem.
reklama
Program wydarzenia:
1. 7 sprawdzonych metod zwiększenia konwersji na stronie internetowej - Katarzyna Baranowska, Artefakt
Szeroka oferta produktowa, dobre statystyki ruchu na stronie, tylko konwersji wciąż brak - to zdanie powtarza się jak mantra i jest bolączką wielu osób odpowiedzialnych za e-commerce. Na przykładzie dobrze zaprojektowanych i zoptymalizowanych sklepów Katarzyna pokaże, dlaczego "konwersja konwersji nierówna", jakie błędy należy eliminować i jak zwiększyć sprzedaż bez podnoszenia budżetu na reklamę.
2. Digital Customer Journey, jak e-marketing wielokanałowy działa w praktyce - Marek Cynowski
Najpierw zmieniamy technologię, później technologia zmienia nas. W dzisiejszym świecie, gdzie konsumenci stykają się z produktami i usługami zarówno w kanale cyfrowym, jak i tradycyjnym, nie ma jasno postawionej granicy między kanałami komunikacji i sprzedaży, oczekiwania klientów są omnichannel. Marek opowie, czym jest podróż użytkownika i jak wygląda metodologia Digital Customer Journey. Zaprezentuje też, w jaki sposób kształtować działania i angażować klientów w wielu kanałach jednocześnie.
3. Lead generation i automatyzacja w kontakcie z klientem, czyli jak sprzedawać, leżąc na plaży - Daniel Kędzierski, FastTony.es
Jak zautomatyzować pozyskiwanie leadów i przeprowadzić skuteczną kampanię lead genaration? Dlaczego warto targetować kampanie na cechy wspólne i korzystać z geotargetowania? Czy przyszłość lead generation to integracje i które z nich są warte zauważenia?
Spotkanie Netcamp odbędzie się w klubie Hormon Cafe (ul. Monte Cassino 6). Mecenasem spotkania jest Miasto Szczecin.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc wymagana jest rejestracja, dzięki której można stworzyć spersonalizowany graficzny identyfikator przydatny w networkingu.
Organizatorzy planują też transmisję online na kanale YouTube, gdzie dostępne są również nagrania z poprzednich wydarzeń. Po prezentacjach organizatorzy zapraszają na branżowe rozmowy i afterparty. Aby ułatwić networking wśród uczestników i zobaczyć, kto się wybiera na spotkanie Netcamp, warto również dołączyć do wydarzenia na Facebooku.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
M@il My Day 2016 - międzynarodowe doświadczenia, sprawdzeni eksperci, inspirujące warsztaty