Robert Downey Jr. znany m.in. z głównej roli w filmie Iron Man, może podjąć długofalową współpracę reklamową z HTC - poinformował Bloomberg. Tajwańczycy, jak nigdy wcześniej, potrzebują udanych akcji marketingowych.
W obliczu faktu, że Samsung Electronics wydaje aż 10-krotnie więcej na marketing niż HTC, tajwański koncern musi wykorzystywać nieszablonowe pomysły. Według informatorów Bloomberga jednym z nich ma być wsparcie ze strony znanego aktora, który wcielił się ostatnio w rolę Iron Mana oraz Sherlocka Holmesa.
Paramount Pictures za Bloomberg
Robert Downey Jr. ma promować HTC zarówno w reklamach telewizyjnych, jak i prasie oraz na billboardach. Współpraca ze znanym aktorem może kosztować Tajwańczyków nawet 12 milionów dolarów, jednak wyróżnienie marki jest bezcenne, w walce z coraz bardziej przytłaczającą konkurencją.
- Nie mamy dziś nic do powiedzenia na temat nowych kampanii marketingowych - poinformował rzecznik HTC w rozmowie z Bloombergiem. - W pełni metalowa obudowa zebrała bardzo pozytywne opinie ze strony mediów oraz użytkowników. Każdy fan metalu powinien to docenić.
HTC poinformowało ostatnio również o najniższym zysku kwartalnym w historii, a globalna sprzedaż urządzeń firmy spadła o 68%. Obecne udziały w rynku smartfonów tajwańskiego koncernu są niższe aż o 76% w stosunku do 2011 roku, gdy były na szczytowych poziomach.
Jak zauważył Wall Street Journal, po słabym 2012 roku płace szefów HTC obniżono aż o połowę. Pomimo tego dyrektor generalny firmy zapewniał niedawno, że nie zamierza opuszczać tonącego okrętu, z pokładu którego dawno nie słychać było żadnych pozytywnych doniesień.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|