Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Inwestorzy dają 8 mln na rozwój Piwik PRO, Top Secret wysyła do paczkomatów w Czechach i Słowacji. Przegląd #e-biznes

21-03-2017, 07:31

W dzisiejszym przeglądzie m.in. o nowych możliwościach cyfrowej edukacji konsumenta i stopniowym likwidowaniu barier rozwoju innowacji finansowych w Polsce, czyli o najnowszych inicjatywach e-izby czy Fundacji FinTech Polska. Zapraszam do lektury.

  • 8 mln zł zainwestowali Tim Schumacher oraz Warsaw Equity Group w rozwój Piwik PRO - spółki oferującej kompleksowe rozwiązania dla marketingu dla globalnych firm, rządów i instytucji międzynarodowym i pozarządowym. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na dalszą rozbudowę, udoskonalanie produktów spółki oraz rozwój kanałów sprzedaży (źródło: materiał prasowy Piwik PRO).
  • Nowa inicjatywa firmy Redan - polskiej grupy oferującej m.in. markę Top Secret. Dzięki wprowadzonej usłudze cross border, produkty tej firmy mogą być kupowane online przez Czechów i Słowaków z wygodną i atrakcyjną cenowo dostawą do paczkomatów (źródło: materiał Top Secret).
  • Izba Gospodarki Elektronicznej (e-izba) i Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK) nawiązały współpracę w obszarze edukacji cyfrowej konsumentów. Eksperci e-izby wezmą udział w wydarzeniach ECK w 2017 roku poświęconych aspektom prawnym w e-commerce, zaś przedstawiciele ECK wystąpią podczas warsztatów z zakresu handlu transgranicznego w ramach Szkoły Gospodarki Cyfrowej. ECK wesprze też e-Izbę w testach jej platformy do pozasądowego rozwiązywania sporów (źródło: materiał prasowy e-izby).
  • Trwają prace zespołu roboczego ds. rozwoju innowacji finansowych w Polsce - obecnie odbywa się analiza systemowych barier dla innowacji finansowych. W ramach Zespołu współpracują Komisja Nadzoru Finansowego, przedstawiciele rządu, instytucje branżowe i biznes, reprezentowany przez Fundację FinTech Polska. Są pierwsze deklaracje - ma m.in. powstać zasób wiedzy online dla przedsiębiorców, a komunikacja z nimi ma być usprawniona (źródło: materiał FinTech Polska).
  • NEWTON Media Polska - oddział największej w Europie Środkowej firmy zajmującej się monitoringiem mediów - wprowadza na polski rynek nową platformę NewtonOne, która pozwoli na skuteczny i nowatorski monitoring ponad 100 tys. źródeł informacji na świecie. Wejście produktu na polski rynek zostanie zaakcentowane rozdaniem 100 darmowych testów aplikacji (źródło: materiał prasowy Newton Media).

Zapraszam do czytania i komentowania. Jeśli traficie na świeży lub ponadczasowy tekst poświęcony e-biznesowi, napiszcie do mnie: jr@di24.pl) - możliwe, że zamieszczę informację o nim w kolejnym przeglądzie.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *