Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Przez kolejne tygodnie znów padać będą w jej kontekście słowa takie, jak najważniejsza, najlepsza, jedyna taka konferencja. Wszystkie będą prawdziwe, bo InternetBeta to już instytucja, do której przekonywać nie trzeba. Można co najwyżej sprawdzić, co w edycji 2014 zaplanował główny sprawca całego zamieszania - Mateusz Tułecki.

robot sprzątający

reklama


W tym roku kierunek Kielnarowa koło Rzeszowa obierzemy już 10 września. Konferencja InternetBeta potrwa, jak zwykle, pełne 3 dni i noce, w czasie których na scenie pojawią się czołowe nazwiska z branży interaktywnej, specjaliści z kręgu socjologii, filozofii, psychologii, inwestorzy, właściciele startupów, deweloperzy, ludzie sztuki i wykładowcy. Dzielą ich różne punkty widzenia, ale łączy ciekawość dotycząca internetu oraz mechanizmów, które napędza.

Zarejestruj się na http://internetbeta.pl/rejestracja/

I tak w tym roku uczestnicy konferencji InternetBeta będą mieli szansę wysłuchać m.in. Zuzanny Stańskiej, która prześwietli temat kultury i technologii.

– Może się wydawać, że kultura, a szczególnie muzea żyją z technologiami jak pies z kotem. Jest to całkowita nieprawda – polskie instytucje kultury z coraz lepszym wyczuciem potrafią wykorzystywać technologie w użyteczny dla siebie sposób, pozyskując w ten sposób nowych i zadowolonych klientów – wyjaśnia prelegentka.

Na pytanie, czy i kiedy startupy technologiczne zawładną światem, odpowie uczestnikom wydarzenia ewangelista i mentor z Innovation Nest – Marcin Szeląg. A od czego zacząć podbój zagranicznych rynków i jakich błędów nie popełniać, sprawdzimy na przykładzie PIXERS. Przewodnikiem w tej podróży będzie Paulina Wardęga, szefowa PR i marketingu marki. W czasie sesji nie zabraknie też tematów z kręgu socjologii. Zjawisko show off na portalach społecznościowych weźmie na warsztat Julia Izmałkowa, psycholog, która specjalizuje się w wykorzystywaniu psychologii i antropologii do badań jakościowych w marketingu i biznesie. W Agendzie znalazło się też miejsce dla tematyki Small i Big Data, którą w swoich prezentacjach rozwiną m.in. Artur Kurasiński (Fokus - smarter analytics) i Marcin Łukiańczyk (UpolujEbooka.pl).

– Staramy się, żeby każdego roku czymś nowym zaskoczyć, zachowując jednak klimat imprezy. Tak będzie i tym razem. Niedługo podamy więcej szczegółów – mówi Mateusz Tułecki, pomysłodawca i koordynator konferencji.

To dopiero przedsmak line-upu, bieżących informacji o zaproszonych gościach i imprezach towarzyszących znajdziecie na www.internetbeta.pl. Organizatorem wydarzenia jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, a współorganizatorami Grupa Unity oraz Gazeta.pl.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *