Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Buszowanie w internecie zabiera Brytyjczykom więcej czasu niż siedzenie przed telewizorem, wynika z najnowszych badań firmy TNS.

Przeciętny mieszkaniec Wysp Brytyjskich każdego dnia surfuje po sieci średnio 164 minuty (nie uwzględniając korzystania z sieci w sprawach służbowych) - co można przeliczyć na około 41 dni rocznie. Dla porównania telewizor przyciąga przeciętnego Brytyjczyka na 148 minut dziennie (czyli ok. 37 dni rocznie).

Więcej czasu w sieci spędzają Brytyjczycy (172 minuty dziennie) niż Brytyjki (156 minut). Natomiast dwie trzecie badanej grupy zaobserwowało, iż w ciągu ostatnich 12 miesięcy ich dzienny czas korzystania z sieci uległ wydłużeniu (dotyczy to zwłaszcza grupy pomiędzy 16 a 24 rokiem życia).

Jedną z najpopularniejszych czynności wykonywanych w internecie okazały się zakupy. Typowy Brytyjczyk wydaje w ten sposób rocznie 446 funtów.

Gdyby statystyki ograniczyć wyłącznie do Większego Londynu (jednej z dzielnic brytyjskiej stolicy) wymienione liczby okazałyby się wyższe. Tamtejsi internauci surfują bowiem średnio 183 minut dziennie, a na zakupy online wydają rocznie średnio 517 funtów.

Badania przeprowadziła firma TNS, a zleciło je Google.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Załatałeś, czyli popsułeś

Źródło: WebUser