Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

6 marca we Wrocławiu odbędzie się pierwsza w Polsce konferencja o zastosowaniach internetu w badaniach.

Tematyka badań przeprowadzanych zarówno w internecie, jak i za jego pośrednictwem ciągle jest stosunkowo nowa i przysparza wielu problemów. Równocześnie, obecnie żadne rzetelne badanie dotyczące jakiejkolwiek grupy społecznej nie może obyć się bez analizy jej zachowań w sieci. Zapotrzebowanie na wiarygodne badania przeprowadzane z wykorzystaniem internetu nieustannie rośnie, jednak nie powstała dotychczas żadna inicjatywa umożliwiająca pozyskanie wiedzy na ten temat oraz wymianę doświadczeń praktyków.

Pomysłodawcy projektu Biznes 2.0 zapraszają na konferencję "Internet w badaniach", skierowaną do przedstawicieli domów mediowych, agencji i sieci reklamowych, agencji interaktywnych, badaczy opinii publicznej, dziennikarzy i adeptów nauk społecznych. W ciągu jednego dnia będzie można wziąć udział w cyklu warsztatów oraz wysłuchać wykładów prowadzonych przez specjalistów różnych dziedzin.

Zaproszeni eksperci wprowadzą uczestników konferencji w tematykę badań jakościowych i ilościowych w internecie, analizy i wykorzystania wyników tych badań w budowaniu serwisów i zarządzaniu społecznościami. 

Podstawowa tematyka konferencji obejmuje następujące zagadnienia: etnografia wirtualna, eyetracking, ankiety, wywiady przeprowadzane za pośrednictwem internetu, badania użyteczności, analiza tworzenia więzi przez internautów.

Konferencja odbędzie się 6 marca we Wrocławiu. Więcej informacji na stronie www.biznes20.pl/konferencje/

Dziennik Internautów jest patronem medialnym konferencji "Internet w badaniach".


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Biznes 2.0