Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Czy roboty zastąpią copywriterów? A Instagram – Facebooka? O co naprawdę chodzi w big data? Jak technologia zamienia „lubienie” w sprzedaż? I czy oszczędza przy tym wartość marki? Znamy już tematy wszystkich prelekcji konferencji Internet ASAP. A to już za tydzień, 21 i 22 maja w Krakowie.

Przewidzianych jest aż 21 wystąpień i końcowy panel ekspertów. Wszystkie prelekcje będą skupiały się wobec marketingu 360° i rosnącej roli, jaką odgrywa w nim Internet.

 

Dr hab. Robert Kozielski, znany jako strateg doradzający największym markom i autor podręczników dla marketerów zastanowi się „Co mierzyć? Jak mierzyć? I co z tego ma wynikać dla organizacji, klientów, inwestorów?”

Maciej Tesławski, strateg z ponad-20-letnim stażem, spróbuje sprowokować dyskusję, czy słusznie upatrujemy w nowych technologiach komunikacyjnego przełomu.

Przełomów z kolei spodziewa się prawdziwy futurolog marketingu, Piotr Golczyk, Marketing Operations Director w Luksofcie, globalnej firmie IT z siedzibą w Szwajcarii. Naświetli pojęcie big data i opowie o… robotyzacji marketingu.

Mateusz Strzelecki, CMO w S4E, przyjrzy się bliżej big data i pokaże praktyczne możliwości uzyskiwania efektów sprzedażowych z działań komunikacyjnych dzięki technologii.

Łukasz Wala, odpowiedzialny za digital media w Maspeksie, zwróci uwagę na kluczowe znaczenie czasu i synchronizacji kampanii w dobie interakcji on-line.

Aleksandra Chojnacka i Katarzyna Kobiela z Amrestu podzielą się doświadczeniami globalnych marek (KFC, Pizza Hut, Burger King, Starbucks) w łączeniu kampanii online, narzędzi mobilnych i komunikacji w miejscu sprzedaży. Sprawdzimy, czy droga od komunikacji marki do sprzedaży wiedzie przez mobile?

– Na merytoryczną treść konferencji składają się trzy równoważne elementy – mówi Łukasz Wołek, szef agencji Eura7 i Abanana, inicjator Internet ASAP. – Poznamy perspektywę strategiczną i akademicką. Z kolei praktycy z wielkich firm pokażą operacyjne „tu i teraz” a także „tu i w niedalekiej przyszłości przyszłości”. A autorzy konkretnych rozwiązań dla marketingowców podzielą się wiedzą o taktyce. Ufam, że dzięki takiej konfrontacji każdy znajdzie coś dla siebie.

 

Nie tylko wiedza

Z Internet ASAP można wynieść nie tylko wiedzę i inspiracje, ale i nagrody. W konkursach do wygrania książki, gadżety, ale także landing page, a nawet kampanię wideo o wartości 10 tys. zł, ufundowaną przez sieć Sataku. Dodatkowo, na każdego uczestnika nie korzystającego ze zniżek, czeka zestaw prezentowy o wartości do 299 zł.

Rejestracja na www.internetasap.pl

Pamiętaj o kodzie rabatowym: DIASAP

internet asap

Pozostali prelegenci i prelekcje

Marcin Szczupak, Press Service Monitoring Mediów: Liczą się wszystkie media. Jak mierzyć efektywność w komunikacji?

Łukasz Wołek, Eura7, Abanana, Hashlovers.com: Zamień Facebook na Instagram. Social media w komunikacji 360°. Case studies.

Agnieszka Krok, Eura7: Od klikania do kupowania, czyli kampania fajna i skuteczna – case studies.

Michał Łukasiewicz, Catvertiser: Skuteczny f-commerce czyli o tym, jak efektywnie wykorzystywać Facebooka do generowania sprzedaży w procesie zintegrowanej komunikacji marki. Case studies.

Katarzyna Zerka, Eyetracking.pl: Oberwacja eyetrackingowa i neuro - Komplementarne podejście do badania użyteczności

Tomasz Sokół, Online Advertising Network: Rola reklamy odsłonowej w kampaniach 360 st.

Edward Skraba, Eura7: Serwis WWW jako oś komunikacji zintegrowanej

• Internet towarów. Integracja opakowania z komunikacją on-line (Czekamy na potwierdzenie prelegenta)

• Media po konwergencji - jak budować skuteczne dotarcie w scyfryzowanym świecie

 

Case study show:

Andrzej Bieda, Landingi.pl: Budowanie kampanii online w oparciu o landing page.

Przemysław Matyjaszczyk, Whites, opowie o przykładach efektywnych działań SEO w komunikacji zintegrowanej

Szymon Kosiński, Sarigato: Wyjdź poza standardy w kampaniach wideo

Paweł Stępień, Saleslift, Sentione: Social selling – Saleslift.

Marta Lipka-Krawczyk, Jarek Bułka, Yintaro: Prosta historia wysyłek mailingowych w branży B2B - o tym, że wszystko ma znaczenie

Grzegorz Błażewicz, SalesManago: Omnichannel i widok klienta 360° w marketingu i sprzedaży. Najlepsze praktyki marketingu zintegrowanego w systemach Marketing Automation

 

Rejestracja na www.internetasap.pl

Pamiętaj o kodzie rabatowym: DIASAP


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *