Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Interaktywne reklamy wchodzą do gier

25-07-2006, 14:40

Toyota będzie pierwsza firmą, która skorzysta z interaktywnych reklam wyświetlanych w trakcie gry online. Możliwość wyemitowania takich reklam umożliwia firma Massive Inc. należącą do Microsoftu.

Toyota wykorzysta wspomniane reklamy przy promowaniu auta 2007 Yaris sedan. Reklamy tego modelu ukażą się w grze Anarchy Online wydanej przez firmę Funcom. W tej samej grze, w zeszłym roku Massive Inc. po raz pierwszy umieściła reklamy w formie filmu.

Reklamy, jakie pojawią się w grze, będą zawierały elementy interaktywne, filmowe i dźwiękowe. Będą prezentowane w ściśle określonych miejscach scenariusza gry zachęcając użytkownika do aktywnego udziału w odbiorze.

Jak zapewniają przedstawiciele Massive, reklamy te nie będą wpływały na rozgrywkę, funkcjonalność programu ani na obciążenie łącza internetowego. To ważne, bo im większy sukces samej gry, tym większy sukces reklamy.

Reklamy w grach są coraz popularniejsze i przynoszą niemałe dochody. Firma Parks Associates szacuje, ze do roku 2009 rynek tych reklam będzie wart 400 mln USD.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Kuszą seksem na wakacje

Źródło: Microsoft, CNET