Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Fundacja Netcamp zaprasza już w czwartek 20 czerwca o godz. 18 na kolejne inspirujące spotkanie branży internetowej w Szczecinie. Najpierw Get More Social opowie o content marketingu i kryzysach w social media. Następnie OMG! PR pokaże, że media społecznościowe to nie tylko Facebook. A na koniec Sotrender wyjaśni, jak angażować użytkowników i analizować dane, aby podejmować lepsze decyzje marketingowe.

Program spotkania: 

1. Content is the king... or not? - Mateusz Walkowiak, Get More Social

Jedno z wielu narzędzi czy podstawa solidnej strategii? Czym jest dobry content w social media? Komu służy, a kiedy się nie sprawdza? Czy content marketing buduje prawdziwe i trwałe relacje marki z jej fanami? Kiedy efekt bywa odwrotny do zamierzonego? Prezentacja o content marketingu poruszy też temat kryzysów w mediach społecznościowych.

2. Social media to nie tylko Facebook - Marcin Niewęgłowski, OMG! PR

Podczas wystąpienia zostaną zaprezentowane oryginalne przykłady wykorzystania mniej znanych platform społecznościowych. Oprócz biznesowych inspiracji będzie można uzyskać informacje odnośnie prognoz rozwoju social media na świecie.

3. Jak angażować na Facebooku, jak robią to najlepsi i czemu czasem im nie wychodzi - Hubert Tworkowski, Sotrender 

Hubert omówi marketing największych polskich marek na Facebooku. Przedstawi też przykłady dobrych i złych praktyk oraz wpadek i kryzysów. Będą też praktyczne wskazówki, jak wykorzystywać dane, aby podejmować lepsze decyzje marketingowe w social media.

 

Spotkanie Netcamp odbędzie się w Free Blues Club (Al. Powstańców Wielkopolskich 20). Dla osób które nie mogą wziąć osobiście udziału w wydarzeniu organizatorzy planują transmisję online. 

Aby wziąć udział w spotkaniu, wymagana jest rejestracja na stronie www.netcamp.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *