Każdy użytkownik aplikacji może dokonywać zwrotów bezpośrednio z aplikacji mobilnej, zaraz po odbiorze paczki. Zwracany towar można nadać w dowolnym Paczkomacie. Sam proces zwrotu przesyłki jest szybki i intuicyjny. Dodatkowo klient od razu może śledzić w aplikacji drogę powrotną paczki do nadawcy.
1. W dolnym menu aplikacji wybierz ikonę ZWRÓĆ
W sekcji „Wyszukaj sklep” zacznij wpisywać nazwę sklepu, do którego chcesz zwrócić przesyłkę. Lista obejmuje sklepy oferujące usługę zwrotu. Możesz również wybrać paczkę do zwrotu z listy Twoich przesyłek, którą znajdziesz poniżej pola wyszukiwania.
2. Wypełnij dane zwrotu
Uzupełnij dane i kliknij “zwróć przesyłkę”. Jeśli wybrany przez Ciebie sklep nie wymaga akceptacji zwrotu, to tyle – Twój zwrot został zgłoszony! Kod zwrotu znajdziesz w aplikacji oraz w wiadomości e-mail.
3. Poczekaj na akceptację zwrotu przez sklep
W przypadku wymaganej akceptacji zwrotu przez sklep, po wypełnieniu formularza, poczekaj na potwierdzenie. Powiadomienie otrzymasz w aplikacji oraz w wiadomości e-mail, kiedy zwrot będzie można już nadać w Paczkomacie.
4. Przygotuj paczkę ze zwrotem
Spakuj i zabezpiecz przesyłkę. Jeśli używasz tego samego pudełka (zachęcamy, by być eko i zero waste!), usuń starą etykietę. Nie musisz drukować żadnej nowej etykiety – przy nadaniu użyj wygenerowanego w aplikacji kodu zwrotu.
5. Nadaj zwrot w Paczkomacie
Z przygotowaną paczką udaj się do dowolnego Paczkomatu. W czytniku w Paczkomacie zeskanuj kod QR z aplikacji lub wybierz opcje nadania paczki na ekranie Paczkomatu i wpisz kod zwrotu. Skrytka otworzy się automatycznie! Teraz włóż paczkę do skrytki. Gotowe! Paczka nadana!
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*