Ciekawy przykład odpowiedzi na trend, jakim jest rosnące znaczenie graczy jako konsumentów zaprezentował InPost. Dzięki specjalnemu programowi dla graczy może dotrzeć do 20 mln osób - na tyle szacuje się liczbę graczy komputerowych w Polsce.
reklama
InPost jako pierwsza firma kurierska na świecie wprowadza program dla graczy – za zamawianie paczek uczestnicy dostają bonusy: waluty premium do najpopularniejszych gier, skiny czy pełne wersje gier na różne platformy, vouchery do m.in. Netflixa, Allegro czy Paysafecard. Dzięki współpracy z serwisem dogry.pl, użytkownicy usług InPost mogą dołączyć do programu partnerskiego.
Jak powiedział powiedział Rafał Brzoska, prezes InPost:
Gamekit, twórca dogry.pl mówi, językiem graczy i tworzy dla nich dedykowane kampanie i programy lojalnościowe. Tylko w Polsce dociera do ponad 3 mln graczy, a na świecie ma już ponad 18 mln użytkowników. Blisko połowa polskich internautów korzysta z adblocków, a program InPost z Gamekit pozwala na dotarcie do tej ważnej i rosnącej grupy konsumentów. Dajemy klientom dodatkowe bonusy: waluty premium do najpopularniejszych gier, skiny czy pełne wersje gier na różne platformy
Przystąpienie do programu jest proste: wystarczy zarejestrować się na portalu dogry.pl, wejść na dedykowaną podstronę i wpisać numer telefonu, na który zamawia się paczki. Następnie co miesiąc otrzymuje się nagrody – punkty dogry.pl. Ich liczba zależy od ilości zamówionych paczek w danym miesiącu.
Źródło: InPost
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*