Innowacje od środka, czyli 3 powody, dla których warto pojawić się na OVH World Tour

PATRONAT MEDIALNY 04-12-2015, 10:12

15 grudnia 2015 r. w Warszawie odbędzie się OVH World Tour – unikalna, nieodpłatna konferencja, podczas której wszyscy zainteresowani będą mieli możliwość poznania najnowszych rozwiązań IT ze świata chmury, serwerów dedykowanych, domen czy bezpieczeństwa danych osobowych. Zapytaliśmy organizatora o trzy powody dla których warto się na wydarzenie zarejestrować, oto one.

Powód pierwszy i najważniejszy

„Przygotowaliśmy 3 pakiety tematyczne: Business/Startup, Evolution oraz Tech  –  ścieżki, którymi będziemy prowadzić rozmowy i pokazy najnowszych rozwiązań OVH. Chcemy trafić do wszystkich potencjalnie zainteresowanych nowymi technologiami i tym, nad czym pracujemy w naszych laboratoriach – zarówno do doświadczonych administratorów i programistów, jak i przedsiębiorców czy twórców startupów. Dla każdej z tych grup mamy coś interesującego i unikalnego. Całe OVH World Tour to dość nietypowe wydarzenie – cykl spotkań organizowanych w Europie i Ameryce Północnej, gdzie podczas konferencji, warsztatów technicznych i laboratoriów umożliwiamy sprawdzenie najnowszych rozwiązań  i innowacji „made In OVH” w towarzystwie naszych ekspertów. Pasjonaci i użytkownicy nowych technologii (obecni oraz potencjalni) mogą bezpośrednio spotkać się z nami, dowiedzieć się jak możemy usprawnić ich pracę, przetestować nasze rozwiązania w akcji, ale przede wszystkim zadawać pytania. My zaś mamy okazję pokazać, jak OVH reaguje na trwającą właśnie rewolucję technologiczną” – powiedział Laurent Allard, CEO OVH.

Powód drugi, równie przekonujący

„Prelegentami podczas warsztatów i laboratoriów poświęconych Public Cloud, ale także i innych warsztatów w ramach konferencji, będą osoby bezpośrednio zaangażowane w dany produkt, ich twórcy. To doskonała okazja by poznać innowacje OVH od środka, tajniki produktowe omawiane przez ich autorów. To również ekscytujące doświadczenie dla nas – będziemy mogli na miejscu i z pierwszej ręki poznać opinie i sugestie dotyczące rozwoju naszych produktów. Ta formuła z powodzeniem działa od lat – u nas klienci mają realny wpływ na ostateczny kształt naszych usług” – dodał Kamil Włodarczyk, Dyrektor polskiego oddziału OVH.

Powód trzeci, zachęcający

„Od dawna dążymy do spersonalizowania swoich relacji z klientami – nie chcemy być dla nich tylko wirtualnym partnerem biznesowym czy anonimowym dostawcą technologii. Zależy nam na spotkaniu się i pokazaniu, że po drugiej stronie telefonu czy e-maila są żywi ludzie, którzy słuchają klientów i chcą ich poznać, by jeszcze skuteczniej pomagać im w prowadzeniu biznesu. OVH World Tour świetnie sprawdza się w tym charakterze – korzystamy z tej formuły spotkań od kilku lat i za każdym razem z równie dużą przyjemnością spotykamy się z naszymi aktualnymi i potencjalnymi klientami, a także pasjonatami nowych technologii” – podkreślił Robert Paszkiewicz, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu polskiego oddziału OVH.

Dodajmy, że w imprezie wezmą udział również partnerzy OVH – wśród prelegentów i gości znajdą się przedstawiciele firm Microsoft, Intel, VMware oraz HGST. Udział w imprezie jest nieodpłatny (pod warunkiem wcześniejszej rejestracji), wszystkie szczegóły znaleźć można na oficjalnej stronie internetowej: https://ovh.pl/20-owt-warsaw


Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
Tematy pokrewne:  

tag patronat DItag OVH Word Tour
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy