Sprzedaż smartfonów w 2017 roku w stosunku do 2016 roku spadła o 5,6%. Jednak nasz rodzimy rynek ma się dobrze i producenci odnotowali wzrost sprzedaży smartfonów. Jakie modele interesowały najczęściej Polaków? więcej
Z prognoz wynika, że w 2019 roku początkujący programista będzie średnio o 6 lat starszy niż jeszcze 2 lata temu. Liczba kobiet uczących się programować również znacznie wzrośnie. więcej
Już niebawem najnowsza technologia umożliwi opiekę nad osobami starszymi i obłożnie chorymi. W Zabrzu powstał pierwszy w Polsce inteligentny dom do badań nad rozwiązaniami wspierającymi opiekę medyczną. więcej
7 na 10 europejskich internautów dokonało 2017 roku zakupów online. Na dojrzałych rynkach odsetek osób dokonujących zakupów w sieci jest najwyższy i nadal wzrasta. więcej
Powstała koalicja firm z branży finansowej, pocztowej i telekomunikacyjnej na rzecz Polski bezgotówkowej. Celem koalicji jest wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw, które chciałyby zacząć przyjmować płatności bezgotówkowe. więcej
Za tydzień (11 marca 2018 r.) ta pierwsza wolna - od handlu - niedziela. Co z tego wyniknie dla społeczeństwa i biznesu, wyjaśnia socjolog prof. Janusz Czapiński. więcej
W walce o równe prawa w miejscu pracy kobiety zyskały nowych sojuszników - młodych mężczyzn z pokolenia millenialsów. Potwierdzają to najnowsze badania. więcej
E-handel rozkwita, lecz branża ma problemy z płynnością finansową. E-commerce pod koniec ubiegłego roku znajdował się na trzecim miejscu pod względem zadłużenia w branży handlowej i na koniec 2017 roku miał zaległości niemal na 107 mln zł. więcej
Efektywna strona docelowa w działaniach reklamowych AdWords lub Social Media to klucz do pozyskania większej liczby konwersji. Zasada tworzenia landing page sprowadza się do optymalizacji dwóch elementów - projektu i użyteczności strony. Skuteczność kampanii uzależniona jest od prowadzonych testów A/B, zorientowanych na docelowe osiągnięcie wyższego zwrotu z nakładów na reklamę – ROI. więcej