Reklamy mogą być szczere? Microsoftowi chyba udało się pokazać, że tak...
reklama
Internet Explorer służy do ściągnięcia innej przeglądarki - brzmi chętnie wygłaszane przez internautów powiedzenie. Choć sytuacja nieco się zmienia (zob. Firefox i Opera coraz częściej służą do... pobrania Chrome), krytykowanie narzędzia Microsoftu po prostu jest powszechnie akceptowane w sieci. Koncern z Redmond wreszcie to zauważył i postanowił zareagować.
Koncern z Redmond rozpoczął kampanię zatytułowaną "Internet Explorer - przeglądarka, którą uwielbiałeś nienawidzić". Firma chce w prosty sposób pokazać, że choć faktycznie jej przeglądarki można było nie lubić, obecnie nie ma ku temu żadnych podstaw. IE w najnowszej wersji zbiera wiele pozytywnych recenzji, a Microsoft liczy, że internauci po prostu dadzą jej drugą szansę.
Klip, który pokazuje, że producent Windowsa ma dystans do swoich produktów, można zobaczyć poniżej:
Zachęciło Was to do przetestowania IE 10? Chyba bardziej emocjonujące było mimo wszystko starcie Nokii 3310 z blenderem...
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|