Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

I Kongres Dyrektorów E-commerce - spotkanie na szczycie e-handlu

PATRONAT MEDIALNY 12-01-2014, 03:07

Wiedza europejskich i krajowych praktyków, czas analiz rynku, dyskusji i integracji, a wszystko to w krajobrazie najpiękniejszego polskiego miasta. 12-14 marca w Krakowie odbędzie się pierwszy Kongres Dyrektorów E-commerce.

Wydarzenie dedykowane jest najważniejszym osobom odpowiedzialnym za sprzedaż w internecie w Polsce – dyrektorom i właścicielom średnich i dużych e-commerce, e-commerce managerom, dyrektorom sprzedaży firm prowadzących sprzedaż wielokanałową i członkom zarządu odpowiedzialnym za rozwój sprzedaży.

– Podczas Kongresu dokładnie przyjrzymy się wielu szczegółom e-handlu na różnych rynkach europejskich, podczas sesji warsztatowych omówimy tak istotne aspekty, jak jakość obsługi klientów w e-commerce. Ważnym uzupełnieniem merytoryki kongresu są sesje „fire chat”, podczas których przedstawiciele największych w Polsce sklepów internetowych podzielą się z uczestnikami swoimi opiniami – wyjaśnia Michał Kraus, Dyrektor PR i Marketingu Grupy Unity, która jest organizatorem Kongresu.

Wśród prelegentów konferencji znaleźli się praktycy i eksperci sprzedaży internetowej z takich rynków, jak Wielka Brytania, Francja, Czechy oraz Polska. W Krakowie będzie można usłyszeć m.in. Jo Causon, Dyrektor Zarządzającą brytyjskim Institute of Customer Service, oraz Bruno Fatiera, adwokata specjalizującego się w obsłudze e-commerce w firmie Clifford Chance. Nie zabraknie też krajowych specjalistów, w tym Mariusza Wesołowskiego z Grupy Raben oraz Piotra Wrzalika z Grupy Unity, współtwórcy jednych z pierwszych rozwiązań e-commerce B2B i B2C w Polsce.

Więcej informacji o Kongresie oraz rejestracja dostępne są na stronie www.kongresecommerce.pl

Partnerami wydarzenia są Oracle, Raben oraz PayU.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR