Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Gmail wkrótce z nowym wyglądem - można go przetestować już teraz

01-07-2011, 08:18

Wyszukiwarkowy gigant w ostatnich dniach nie szczędzi nowości, a tym razem zaprezentował nowe motywy dla popularnej poczty Gmail, z której korzysta kilkaset milionów internautów.

robot sprzątający

reklama


Google ogłosił niedawno, że pracuje nad umożliwieniem wykorzystania swoich popularnych usług również bez dostępu do sieci (oczywiście w ograniczonej formie), natomiast w międzyczasie zmieni się wygląd wielu z nich.

>>Czytaj także: Pół miliona urządzeń z Androidem aktywowanych każdego dnia

Sonda
Skorzystasz z nowego wyglądu Gmaila?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

W związku z uruchomieniem usługi Google+, która ma w przyszłości stanowić konkurencję dla Facebooka, już teraz zmieniono m.in. wygląd wyszukiwarki oraz górnego paska widocznego podczas korzystania ze wszystkich najpopularniejszych narzędzi korporacji z Mountain View.

Nowy motyw przygotowano również dla użytkowników poczty Gmail, choć nie wszystkim spodobają się minimalistyczne kształty połączone ze stosunkowo dużymi przyciskami.

Już teraz internauci mogą przetestować nowości, przechodząc do menu "Poczta - Ustawienia" (w prawym górnym rogu ekranu), gdzie w zakładce "Motywy" można odnaleźć dwa nowe zestawy, nazwane "Podgląd" i "Podgląd (zwarty)".

Nowy motyw dla Gmaila
fot. - Nowy motyw dla Gmaila
Obserwując reakcje na Twitterze, można zauważyć, że wielu internautom tego typu nowości nie przypadły do gustu. Google zapowiedział jednak, że przed ustawieniem wspomnianych motywów jako domyślnych wprowadzi do nich jeszcze wiele poprawek. Wciąż możliwe będzie także korzystanie z wcześniejszych zestawów graficznych dla Gmaila.

>>Czytaj także: Rząd USA najczęściej prosi o dane użytkowników Google


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Gmail Blog