13 kwietnia (we środę) o godz. 18.30 w Kawiarni Fama (ul. Legionowa 5) odbędzie się 29. spotkanie społeczności Geek Girls Carrots Białystok. W planie - prawdziwa, wstrząsająca historia humanistki, która została programistką. Będzie także mowa o skutecznym promowaniu eventów z wykorzystaniem narzędzi digitalowych oraz o tym, jak zrealizować kampanię marketingową w… grze komputerowej.
reklama
Agenda:
18:30 Powitanie - Katarzyna Stempniak, organizatorka GGC Białystok
18:40 „Jak Zmienić Swoje Życie* (*z drobną pomocą Google i Stack Overflow)” - Agata Lisowska, Junior Front-End Developer, Infinity Group
19:10 „O PR wydarzeń kulturalnych (i nie tylko) w nowych mediach” - Agnieszka Nowak-Kozicka, właścicielka to do PR
19:40 „Są łatwiejsze sposoby na reklamę. O kampanii Orange w grze Minecraft” - Anna Kostro, Senior Strategy Planner, VML Poland
20:10 Kilka słów od Partnera spotkania - Agencji Galaktus PR: „Praca z grania, czyli Galaktus Story w pigułce” - Maciej Szamborski i Mateusz Szukajt, właściciele agencji i... urodzeni gracze :)
20:20 Marchewkowy poczęstunek / networking / afterparty
Wstęp wolny po rejestracji na Evenea: ggcbstok29.evenea.pl
Wydarzenie na Facebooku: www.facebook.com/events/1718849671663273
O PRELEGENTACH
Agata Lisowska - była typową uczennicą klasy humanistycznej - chodziła w falbaniastych spódnicach do ziemi i ostentacyjnie czytała Joyce'a w autobusie. Chciała zostać architektem, ale na ostatnim semestrze studiów pewnego ranka obudziła się i stwierdziła, że nie cierpi architektury. Planowała karierę copywritera, ale zupełnie niechcący zaczęła pracować jako grafik. Dziś jest kwiatem lotosu na tafli jeziora i szczęśliwym Junior Front-End Developerem w Infinity Group. Opowie wam, że skoro ona nauczyła się kodować, to naprawdę każdy może, a także czy smutno jej, kiedy wołają, że frontendowiec to nie programista.
Agnieszka Nowak-Kozicka - właścicielka to do PR, ekspert w dziedzinie wykorzystania narzędzi digitalowych w działaniach PR. Ma ponad 10 lat doświadczenia w budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych m.in. w branżach: interaktywnej, telewizyjnej, IT, FMCG oraz działaniach CSR. Prowadzi zajęcia Public Relations – budowanie wizerunku firm i osób w nowych mediach na Studiach Podyplomowych Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej, kierunek Marketing Internetowy. Wykładała gościnnie na Uczelni Łazarskiego oraz Uniwersytecie Warszawskim. Publikuje w mediach branżowych.
Anna Kostro - pełni stanowisko Senior Strategy Planner w VML Poland, gdzie odpowiada za markę Orange. Podczas 12 lat pracy zdobyła doświadczenie w obszarach digital (UX, SEM, email marketing, mobile, e-commerce, social media), jak również komunikacji marki i shopper marketing. Nagradzana w konkursach Innovation Awards, IAB Mixx Awards i Klub Twórców Reklamy KTR.
Maciej Szamborski i Mateusz Szukajt - właściciele Galaktus PR. Agencja świadczy profesjonalne usługi public relations i marketingu dla branży rozrywki elektronicznej oraz IT. Funkcjonują na rynku polskim, europejskim i amerykańskim. Wieloletnie doświadczenie pozwala Mateuszowi i Maciejowi skutecznie promować, reklamować oraz zwiększać sprzedaż produktów klientów. Obsługują i współpracują m.in. z takimi brandami jak: SteelSeries, Phillips, WarThunder, Corsair oraz Trust.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*