Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Gamedev kontra media, czyli co zrobić, żeby o mnie pisali?

PATRONAT MEDIALNY 02-11-2015, 06:39

Jak zwrócić uwagę mediów? Czy kampanie PR-owe przynoszą realne korzyści producentom gier? Jak budować relacje z dziennikarzami i blogerami? W jaki sposób wypromować swoją grę nie bankrutując? Tajniki współpracy producentów gier z przedstawicielami mediów już w listopadzie w Akademii Ganymede.

robot sprzątający

reklama


Akademia Ganymede

To drugi w tym sezonie cykl warsztatów i prezentacji skierowany do producentów gier. Wszystkie spotkania są bezpłatne, ale wymagają wcześniejszej rejestracji. Organizatorem spotkań jest krakowska spółka Ganymede, największy polski producent gier społecznościowych.

Agenda listopadowa zapowiada się nieźle:

5.11 Jacek Głowacki – redaktor serwisu gry.onet.pl, „Nikt mnie nie kocha”, czyli dlaczego media o mnie nie piszą?

18.11 Karolina Urban – specjalistka ds. PR w agencji Kool Things, Jak przemyślane działania PR mogą pomóc Twojej grze

26.11 Marcin Strzyżewski – dziennikarz serwisu gry.onet.pl, „Bohater, suspens, wielki finał – czym różni się dobra fabuła od złej?”

3.12 Natalia Dołżycka –  marketing manager w agencji b-interaktive GmbH, „Jak promować grę indie bez rozbijania banku?”

9.12 Kacper Pitala – producent tvgry.pl, „Filmik mówi więcej niż tysiąc screenów - jak przygotować wideo o swojej grze?”

17.12 Jan Adryański (Sou Shibo) – vlogger/twitcher, „Złapać za nogi streamera”

8.01 Stan Just –producent w CD Project Red, „Po co nam producent?”

Historia spotkań, fotorelacje i zapowiedzi kolejnych warsztatów znajdują się na fanpage’u Akademii Ganymede. Nagrania wszystkich prezentacji są publikowane na kanale YouTube.

Czytaj także: Letnia #SzkołaGamedevu za nami


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *