Jak zwrócić uwagę mediów? Czy kampanie PR-owe przynoszą realne korzyści producentom gier? Jak budować relacje z dziennikarzami i blogerami? W jaki sposób wypromować swoją grę nie bankrutując? Tajniki współpracy producentów gier z przedstawicielami mediów już w listopadzie w Akademii Ganymede.
reklama
To drugi w tym sezonie cykl warsztatów i prezentacji skierowany do producentów gier. Wszystkie spotkania są bezpłatne, ale wymagają wcześniejszej rejestracji. Organizatorem spotkań jest krakowska spółka Ganymede, największy polski producent gier społecznościowych.
Agenda listopadowa zapowiada się nieźle:
5.11 Jacek Głowacki – redaktor serwisu gry.onet.pl, „Nikt mnie nie kocha”, czyli dlaczego media o mnie nie piszą?
18.11 Karolina Urban – specjalistka ds. PR w agencji Kool Things, „Jak przemyślane działania PR mogą pomóc Twojej grze”
26.11 Marcin Strzyżewski – dziennikarz serwisu gry.onet.pl, „Bohater, suspens, wielki finał – czym różni się dobra fabuła od złej?”
3.12 Natalia Dołżycka – marketing manager w agencji b-interaktive GmbH, „Jak promować grę indie bez rozbijania banku?”
9.12 Kacper Pitala – producent tvgry.pl, „Filmik mówi więcej niż tysiąc screenów - jak przygotować wideo o swojej grze?”
17.12 Jan Adryański (Sou Shibo) – vlogger/twitcher, „Złapać za nogi streamera”
8.01 Stan Just –producent w CD Project Red, „Po co nam producent?”
Historia spotkań, fotorelacje i zapowiedzi kolejnych warsztatów znajdują się na fanpage’u Akademii Ganymede. Nagrania wszystkich prezentacji są publikowane na kanale YouTube.
Czytaj także: Letnia #SzkołaGamedevu za nami
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*