Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Foxconn wyprodukuje 150 tys. nowych iPhone'ów dziennie

08-09-2011, 12:08

Już we wrześniu może zostać wyprodukowanych nawet 6 milionów nowych urządzeń Apple'a.

Jak poinformował DigiTimes, firmy produkujące nowego iPhone'a są gotowe do wytworzenia dużych nakładów urządzeń. Chiński Foxconn, by sprostać zainteresowaniu klientów, ma budować 150 tysięcy iPhone'ów 5 każdego dnia.

Czytaj także: iPhone 5 z ekranem mniejszym niż 4 cale

Sonda
Kupisz nowego smartfona od Apple'a?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Raport wskazuje również, że także producenci układów optycznych, paneli dotykowych oraz akumulatorów są przygotowani do działań "na pełnych obrotach". Warto zauważyć, że oprócz Foxconnu również Pegatron otrzymał zlecenie na wyprodukowanie części nowych iPhone'ów. Obecnie szacuje się jednak, że dotyczy to zaledwie 15 procent ich całkowitej liczby planowanych urządzeń.

Już we wrześniu ma zostać wyprodukowanych 5-6 milionów iPhone'ów 5. W czwartym kwartale roku Foxconn chce łącznie dostarczyć ponad 22 miliony smartfonów dla giganta z Cupertino. Dopiero w 2012 roku produkcję wspomóc ma Pegatron, który będzie odpowiedzialny również za większość nowych iPadów.

Do sieci wyciekło niedawno zdjęcie rzekomo zrobione nowym smartfonem Apple'a. Ma ono wskazywać na wbudowaną w urządzeniu 8-megapikselową kamerę. Przypuszcza się również, że telefon wyposażony będzie w procesor A5 stosowany obecnie w iPadzie 2.

Według wcześniejszych doniesień premiera nowego iPhone'a będzie miała miejsce jeszcze we wrześniu. Amerykański BestBuy, także według nieoficjalnych informacji, przygotowuje się natomiast do udostępnienia smartfona w październiku, zatem nie ma pełnej zgodności co do danych na ten temat.

Czytaj także: Apple rozpoczęło produkcję tańszego iPhone'a 4


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: DigiTimes