Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

FOODBUTTON wygrał drugą edycja Startup Weekend Łódź

PATRONAT MEDIALNY 03-02-2015, 18:30

80 uczestników przybyło do Art_Inkubatora, mieszczącego się w dawnych zakładach Karola Scheiblera i Ludwika Grohmana, by przez 54 godziny pracować w trybie warsztatowym nad swoimi projektami. Pomysły na biznes, z którymi przyjechali, dotyczyły głównie usług związanych z technologią mobilną.

konto firmowe

reklama


SW Łodź 2015

Spośród 18 przedstawionych koncepcji, uczestnicy sami wybrali 10, nad którymi w stworzonych przez siebie w piątek zespołach pracowali przez 3 dni. Swoim doświadczeniem, wiedzą i wskazówkami dzieliło się z nimi 10 mentorów. Dzięki ich pomocy projekty ewoluowały i nabierały realnych kształtów, wszystko po to aby finalnie dać gotowy produkt w postaci aplikacji mobilnych.

Podczas niedzielnego finału liderzy zespołów mieli do dyspozycji 3 minuty aby zaprezentować efekt końcowy swoich prac. Poddali się ocenie 5 sędziów, którzy weryfikowali pomysły pod kątem ich funkcjonalności i potencjału biznesowego.

Decyzją jury pierwsze miejsce zajęła, stworzona przez sześcioosobowy zespół, aplikacja FOODBUTTON.

foodbutton

Umożliwiająca zamawianie jedzenia, ale w sposób zupełnie nietypowy – zamawiający nigdy nie wie, co zostanie dostarczone. Oprócz aplikacji wykonany został prototyp urządzenia, który jest z nią połączony i pozwala zaoszczędzić czas podczas spotkań ze znajomymi lub w pracy, kiedy kilka osób chce zamówić jedzenie na wynos ale nie mogą zdecydować się co zamówić. Aplikacja dokona wyboru za nich.

foodbutton

Drugie miejsce i dodatkowo nagroda publiczności przypadły w udziale siedmioosobowemu zespołowi IFGARD, który z myślą o fanach gier komputerowych stworzył serwis społecznościowy dla postaci z gier.

ifgard team

Natomiast trzecie miejsce zajęła aplikacja WIPPLY, przygotowana przez czterech uczestników Startup Weekend. Aplikacja daje możliwość połączenia klienta za pomocą przycisku umieszczonego na stronie ze sprzedawcą lub producentem produktu, który jest właśnie oglądany przez klienta czy obsługą techniczną, jeśli użytkownik ma problem lub pytanie związane z konkretnym produktem.

wipply

Oprócz nagród ufundowanych przez Innovation Nest, Banfi Group i Business Link, każdy z zespołów usłyszał szczegółowe uzasadnienie wyboru sędziów oraz cenne wskazówki, które choć być może nie stanowią wartości materialnej, są niezwykle cenne dla każdego kto planuje doświadczenia zyskane podczas tego wydarzenia przenieść do codziennego zawodowego życia.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *