Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Konkurs na najlepszą, filmową reklamę Firefoksa kończy się właśnie dziś. Warto więc odwiedzić stronę konkursu Firefox Flicks i zobaczyć co też nawymyślali fani najpopularniejszej, otwartej przeglądarki.

robot sprzątający

reklama


Konkurs Firefox Flicks rozpoczął się w grudniu ubiegłego roku. Korporacja Mozilla zadbała o to, aby małe dzieła filmowe o długości 30 sekund zostały ocenione przez profesjonalistów. W jury konkursu znaleźli się znani twórcy np. Warren Zide - producent American Pie.

Główna nagroda w konkursie to 5 tys. dolarów oraz markowy sprzęt do filmu i fotografii.

Obejrzałem kilkanaście konkursowych produkcji i przede wszystkim muszę powiedzieć, że są bardzo różne: niektóre całkowicie abstrakcyjne, inne bardzo konwencjonalne, jeszcze inne śmieszne lub totalnie absurdalne. Wiele z filmów zaskakuje profesjonalizmem wykonania. Niektóre można śmiało nazwać małymi dziełami sztuki.

Oczywiście są także i takie filmy, podczas których można odnieść wrażenie, że wielu uczestników wzięło udział w konkursie raczej dla zabawy i z sympatii dla otwartej przeglądarki.

Zachwalano szybkość i bezpieczeństwo Firefoksa, ale często filmy mówią o tym, że użytkowanie tej przeglądarki to także pewien "życiowy styl". Można się pokusić o stwierdzenie, że Firefox stworzył już swoistą subkulturę użytkowników, a filmy jakie możemy obejrzeć na stronie konkursu są jej ciekawą ekspresją.

Niewykluczone, że reklamy nadesłane do konkursów staną się telewizyjnymi reklamami Firefoksa. Jeśli tak rzeczywiście się stanie, to będziemy mieli bardzo wyraźny dowód na to, że tzw. marketing wirusowy może dzięki internetowi całkowicie zmieszać się z promocją przygotowywaną przez profesjonalistów.

Filmy możemy obejrzeć na stronie FirefoxFlicks.com.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *