Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Pod koniec maja w Katowicach odbędzie się drugi polski Festiwal SEO 2014. Zaplanowano wiele prezentacji i wystąpień specjalistów z zakresu pozycjonowania i optymalizacji stron z kraju i zagranicy. Każdy może wziąć udział w tym niepowtarzalnym wydarzeniu, aby poznać osobiście wiele osób, które do tej pory były znane tylko w branży. Wstęp jest bezpłatny dla wszystkich uczestników.

robot sprzątający

reklama


Jedyną stałą rzeczą w Google jest ciągła zmiana. Google ciągle aktualizuje swój algorytm oceny stron internetowych, wprowadza nowe usługi dotyczące linków sponsorowanych, korzystania z map, tworzenia wizytówek biznesowych, integruje swoje usługi z platformą Google+, można przytoczyć jeszcze wiele innych zmian. Chcąc być na bieżąco z tym, co dzieje się w marketingu w wyszukiwarkach, warto pojawić się w Katowicach i wysłuchać przygotowanych prezentacji.

Na Festiwalu SEO wystąpią następujące osoby:

  • Bartosz Góralewicz z Wrocławia z firmy Elephate,
  • Ewelina Szczecińska z Łodzi z firmy Artevia,
  • Konstantin Kanin z Białorusi z firmy DaCompany,
  • Krzysztof Marzec z Krakowa z firmy Deva Group,
  • Łukasz Rajzer z Bielska-Białej z firmy Rankomat,
  • Łukasz Rysiak z Warszawy z firmy Critical,
  • Łukasz Żelezny z Anglii z firmy uSwitch,
  • Maciej Lewiński z Warszawy z firmy iSurvival,
  • Marcin Lejman z Warszawy z firmy Critical,
  • Paweł Rabinek z Bydgoszczy z firmy Red SEO,
  • Przemek Sztal z Lublina z firmy Preformance Media.

Festiwal SEO 2014 i jego druga edycja w Katowicach to unikalne wydarzenie w skali naszego kraju, na którym warto być. Zapraszamy w piątek 30 maja na godzinę 17:00 do Oko Miasta w Rondzie Sztuki w samym sercu Katowic, obok Spodka.

Strona organizatora: www.silesiasem.pl/festiwal-seo-2014-katowice


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *