Facebook testuje wśród niewielkiej grupy użytkowników w USA nową funkcję reakcji na komentarze. Można je ocenić, dając im "łapkę w dół" (downvote). Facebook podkreśla, że nie chodzi o ocenę "nie lubię".
reklama
"Downvote" pojawia się wśród możliwych reakcji na komentarz (teraz możliwe jest polubienie i odpowiedź). Po wybraniu tej opcji pojawia się możliwość zgłoszenia komentarza ("offensive", "misleading", "off topic" - obraźliwy, wprowadzający w błąd, nie na temat).
Wybranie "downvote" powoduje, że użytkownik nie widzi już komentarza, choć nie znika on z sieci. Pozostali użytkownicy nie widzą, ile "łapek w dół" uzyskał komentarz. Facebook deklaruje, że nowa funkcja ma wyłącznie pozwolać na przekazywanie informacji zwrotnych o publicznie widocznych komentarzach.
Jednocześnie sieć konsekwentnie odżegnuje się od prac na przyciskiem "Nie lubię". Jej przedstawiciele tłumaczą, że powodowałby on zbyt wiele negatywnych interakcji.
Zobacz, co piszą na ten temat inne portale
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Czego nauczyły nas najsłynniejsze ataki złośliwego oprogramowania typu ransomware z 2017 roku