19 listopada (czwartek) o godz. 19.00 w Famie odbędzie się spotkanie, na które zapraszają wspólnie Geek Girls Carrots Białystok oraz Białostockie Czwartki Social Media. Będzie o tym, co dziewczyny lubią najbardziej, czyli o ciuchach i jak zrobić idealne selfie ;))) No… nie do końca.
reklama
Tak naprawdę mowa będzie o:
Miejsce: Kawiarnia Fama, ul.
Legionowa 5, Białystok
Wstęp wolny po rejestracji na: ggcbialystok27.evenea.pl
19:00 Powitanie - Katarzyna Stempniak, organizatorka GGC Białystok i Kamil Mirowski, Białostockie Czwartki Social Media
19:10 Katarzyna Wolska, Isobar Polska / UZS - "Czego pragną kobiety... w social media”
19:40 Urszula Wiszowata, FashionBiznes.pl - "Od Chanel do startupu, czyli jak korporacja inspiruje do własnej działalności”
20:10 Mateusz Paszkiewicz, TVN24.pl - "Budowanie społeczności na Snapchacie od zera - jak to zrobić?"
20:40 Networking / Afterparty
Wszyscy, którzy poszukują wiedzy, inspiracji i zabawy - obecność obowiązkowa!
Katarzyna Wolska – szef Działu Content Designu w Isobar Polska. Swoją przygodę z internetem rozpoczynała jako redaktorka w kobiecym portalu internetowym. Trafiła do social media, bo zawsze chciała, by płacono jej za siedzenie na Facebooku. Marzenia zrealizowała w 2011 roku, zdobywając pracę w agencji Lubię to. Później pracowała też w Valkea SM i Socializerze. Współpracowała z takimi klientami jak NEW LOOK, SO! COFFEE, Big Star, Schwarzkopf, Książęce. Prywatnie kolekcjonerka rzeczy niepotrzebnych i anegdot. Twórczyni fanpage’a Umiarkowanie Zimna Suka.
Urszula Wiszowata - Białostoczanka, którą z powrotem po wielu latach przyciągnęło do naszego miasta. Przez ponad dekadę zdobywała wiedzę i realizowała swoje marzenia w USA, aby dziś móc się nimi podzielić w Polsce. Jak to było? Nieodparta pokusa poznania świata rzuciła Ulę na głęboką wodę USA tuż po maturze. Zaczęła spełniać swój amerykański sen podczas studiów na Temple University, jednej z największych szkół biznesowych na wschodnim wybrzeżu USA w Filadelfii. Od dziecka fascynował ją świat mody i muzyki. Ta życiowa pasja zaprowadziła ją aż do pracy w Chanel w Nowym Jorku.
Jako analityk finansowy do spraw sprzedaży w dywizji perfum i kosmetyków Chanel zarządzała budżetami milionów dolarów. Odpowiedzialna za kilka tysięcy konsultantów i finansowe relacje z największymi domami handlowymi na rynku USA, takimi jak Bergdorf Goodman, Macy’s, Saks NY czy Neiman Marcus. Jako jedna z nielicznych potrafiła odpowiedzieć na pytanie, w które zasoby zainwestować, aby uzyskać z nich jak największy zysk. Swoją wiedzą i doświadczeniem chętnie dzieli się z innymi na łamach portalu FashionBiznes.pl, który prowadzi jako redaktor naczelna. Dodatkowo wykłada gościnnie na uczelniach artystycznych w Polsce i inspiruje młodych ludzi do osiągania sukcesów.
Mateusz Paszkiewicz - od ponad 7 lat zajmuje się marketingiem. Prowadził własne dwujęzyczne media skierowane do młodego odbiorcy. Był odpowiedzialny za planowanie i realizację działań marketingowych dla marek obuwniczych, odzieżowych oraz brytyjskiej firmy IT. Miał przyjemność wdrażać Snapchata dla TVN24.pl, którego aktualnie prowadzi (strategia i treści). Jego snapowa przygoda rozpoczęła się na prywatnym koncie, gdzie dociera do 2000 osób (matpaszkiewicz). Cyklicznie publikuje materiały o Snapchacie oraz tematach pokrewnych na swoim Linkedin oraz blogu (matpaszkiewicz.com).
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*