Nie tekstowe linki, a proste i czytelne ikony chce prezentować użytkownikom jako wyniki wyszukiwania nowa usługa Everything.me, zaprezentowana podczas konferencji SXSW.
reklama
Usługa znana początkowo jako Do@ przerodziła się obecnie w Everything.me. Sposób jej działania jest niezwykle prosty i właśnie w tym jej twórcy upatrują swojej szansy na sukces.
Ami Ben-David, Rami Kasterstein oraz Joe Simon przygotowali własną wyszukiwarkę, która na urządzeniach mobilnych ma konkurować z firmą Google. Kluczową zaletą narzędzia jest to, że zamiast linków tekstowych na stronie wyników wyszukiwania wyświetla ono czytelne ikony, na wzór tych znanych z aplikacji dla popularnych systemów mobilnych.
W efekcie na jednej stronie udaje się zmieścić znacznie więcej treści, a jak zapewniają twórcy Everything.me, całość jest dodatkowo o wiele bardziej czytelna. Łącznie nad projektem pracuje już 18 osób i choć jak przyznają pomysłodawcy, na razie nie udało im się zdobyć zbyt dużej liczby użytkowników, ich udział w branżowych konferencjach ma to wkrótce zmienić.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|