Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Erotyczny biznes w sieci - bez skrępowania na wrocławskim ShopCampie

PATRONAT MEDIALNY 30-08-2012, 08:19

W Polsce 32% internautów korzysta ze stron o tematyce erotycznej. Co dwudziesty kupuje w sieci gadżety erotyczne. Największą popularnością cieszą się bielizna, żele nawilżające, wibratory i prezerwatywy. Liczba sexshopów online stale rośnie. Czy wobec tego na erotyce w sieci da się zarobić? Odpowiedź znajdziecie na najbliższym ShopCampie.

robot sprzątający

reklama


BettyQ na Shopcamp

15 września we Wrocławiu odbędzie się kolejne inspirujące wydarzenie, które tym razem w całości będzie poświęcone erotyce w e-commerce. Warto przyjrzeć się bliżej sylwetkom prelegentów, którzy zdradzą wiele szczegółów na temat tego, jak wygląda biznes erotyczny w Polsce.

Wystąpią m.in:

  • Anna i Paweł Gąsiorowscy - rok temu uruchomili popularny sexshop - Frywolnie.pl. Sami testują sprzedawane produkty, bo jak zgodnie twierdzą „praca musi sprawiać przyjemność”. Pomimo szczerych chęci musieli zatrudnić do pomocy profesjonalnych testerów. Opowiedzą o programie „Osobiście przetestowane”, a także o minimalizowaniu zwrotów w sklepie internetowym.
  • Joanna Keszka, twórczyni Barbarella.pl - zdecydowanie najseksowniejszego portalu dla kobiet, a także właścicielka pierwszego w Polsce LoveStore dla kobiet i par. Opowie o tym, jak łączy prowadzenie sklepu online ze sklepem stacjonarnym i redagowaniem serwisu internetowego.
  • Piotr Grochowski - właściciel Olive.pl i świetnie prosperującej hurtowni bielizny VMP, który podzieli się z uczestnikami swoją wiedzą na temat modeli logistycznych w e-sklepie.
  • Dorota Sakowska i Marta Niedźwiecka - seks- trenerki tworzące Pussy Project, nawołując przy tym do seksualnej rewolucji. Panie opowiedzą o najlepszych projektantach i producentach gadżetów erotycznych oraz o tym, gdzie szukać inspiracji do prowadzenia biznesu w tej branży. 

To jedynie zapowiedź części wystąpień, które czekają na uczestników najbliższego ShopCampu. Z programem spotkania można zapoznać się na stronie: shopcamp.pl/agenda

Oprócz wysłuchania prezentacji zaproszonych gości uczestnicy ShopCampu mają możliwość wystąpienia z 5-minutową prezentacją w ramach ShopCamp ARENA. To doskonała okazja do przedstawienia ciekawych projektów i inicjatyw na temat e-commerce i nie tylko.

ShopCamp Erotica odbędzie się 15 września we Wrocławiu (Browar Mieszczański, ul. Hubska 44). Udział w spotkaniu jest bezpłatny, wystarczy dokonać rejestracji na stronie shopcamp.pl. Rozpoczęcie o godz. 12:00. Gwiazdą wieczoru będzie Betty Q - twórczyni pierwszego w Polsce kolektywu tancerek burleski, która wystąpi z niezapomnianym show.

Mecenasem spotkań ShopCamp jest Platforma iStore. Partnerem logistycznym jest Siódemka. Merytoryczne wsparcie zapewnie NetArch.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *