Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

eCRM - nie ulegajmy złudzeniom

redakcja 19-05-2005, 09:15

Zarządzanie relacjami z użytkownikami Internetu (eCRM) dzięki rozwojowi technologii, a przede wszystkim coraz szerszej działalności firm w sieci, nabiera całkiem nowej jakości.

robot sprzątający

reklama


eCRM staje się bardzo skutecznym narzędziem w walce o pozyskanie lojalności klienta, elementem gry rynkowej, który w obecnych czasach jest podstawą skutecznego działania w e-biznesie, ponieważ gwarantuje nie tylko sprzedaż towaru czy usługi, ale stałość relacji sprzedawca-klient.

Firmy poświęcają mnóstwo czasu na działania zmierzające do zauważalnego zwiększenia satysfakcji klienta z oferowanych mu usług i dostępu do nich. Będąc klientem takich instytucji na pewno coraz częściej zauważamy, że użytkowanie staje się dla nas coraz bardziej proste. Jakby szyte na miarę naszych potrzeb. Zazwyczaj to wynik skutecznych wdrożeń eCRM.

Nie ulegajmy jednak złudzeniu myśląc, że działania te idą jedynie w kierunku poprawy obsługi kupujących.

Pełną treść znajdziecie w dziale Artykuły:

eCRM, czyli zwiększamy lojalność eKlientów

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Więcej w tym temacie: