O marketingu w internecie. Kompleksowo, nowocześnie, interdyscyplinarnie. Publikacja napisana przez specjalistów z branży interaktywnej pod redakcją Jarosława Królewskiego i Pawła Sali pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym oraz wykorzystać fenomen nowoczesnych technologii. UWAGA - konkurs mikołajkowy!
reklama
Książka E-marketing to
pozycja, która przybliży czytelnikowi doświadczenia praktyków branży
interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym,
ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że
nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie oraz przede wszystkim
potrafiąca wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie.
Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i
reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie
formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta
pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest
miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
Z publikacji Czytelnik dowie się m.in.:
Wśród autorów publikacji znaleźli się: Jarosław
Królewski, Paweł Sala, Dominik Kaznowski, Andrzej Garapich, Miłosz Baluś, Monika
Mikowska, Michał Dziekoński, Jacek Jankowski, Maciej Wiktorowski, Barbara
Stawarz, Teresa Wierzbowska, Krzysztof Bełech, Grzegorz Błażewicz, Tomasz
Surmacz, Leszek Łuczyn, Przemysław Tarczyński, Andrzej Ogonowski, Michał
Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Magdalena Drabik, Jarosław
Roszkowski, Anna Orzech, Joanna Świercz, Justyna Dziegieć, Bartłomiej
Piechota, Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak,
Radosław Cięciwa, Paweł Zieliński, Marek Przystaś.
Autorzy przekazali dochód z książki na cele charytatywne.
Dziennik Internautów jest patronem medialnym książki.
Więcej na emarketing.pwn.pl
UWAGA, konkurs mikołajkowy!
Mamy do rozdania 3 książki ufundowane przez wydawnictwo PWN. Osoby, które według redakcji DI najciekawiej, najpełniej uzasadnią chęć otrzymania książki, zostaną nagrodzone. Na odpowiedzi czekamy do 23:59, 6 grudnia 2013 :-)
Odpowiedzi prosimy wpisywać w sekcji komentarzy serwisu (nie Facebook).
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
TelePolska zapłaci 2 mln zł za podpisywanie umów początkowych na dłużej niż 2 lata
|
|
|
|
|
|