Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

E-marketing. Najnowsza książka Wydawnictwa Naukowego PWN już w księgarniach

PATRONAT MEDIALNY 06-12-2013, 04:41

O marketingu w internecie. Kompleksowo, nowocześnie, interdyscyplinarnie. Publikacja napisana przez specjalistów z branży interaktywnej pod redakcją Jarosława Królewskiego i Pawła Sali pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym oraz wykorzystać fenomen nowoczesnych technologii. UWAGA - konkurs mikołajkowy!

robot sprzątający

reklama


Książka E-marketing to pozycja, która przybliży czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie oraz przede wszystkim potrafiąca wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. 

Z publikacji Czytelnik dowie się m.in.: 

  • dlaczego Content is The King?
  • czym jest marketing 3.0?
  • dokąd zmierzają social media?
  • dlaczego less is more?
  • jak dbać o klienta w sieci?
  • o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać?
  • w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing? 
  • jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową?
  • jak budować przewagę konkurencyjną, wykorzystując nowoczesne technologie? 


Wśród autorów publikacji znaleźli się: Jarosław Królewski, Paweł Sala, Dominik Kaznowski, Andrzej Garapich, Miłosz Baluś, Monika Mikowska, Michał Dziekoński, Jacek Jankowski, Maciej Wiktorowski, Barbara Stawarz, Teresa Wierzbowska, Krzysztof Bełech, Grzegorz Błażewicz, Tomasz Surmacz, Leszek Łuczyn, Przemysław Tarczyński, Andrzej Ogonowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Magdalena Drabik, Jarosław Roszkowski, Anna Orzech, Joanna Świercz, Justyna Dziegieć, Bartłomiej Piechota, Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Radosław Cięciwa, Paweł Zieliński, Marek Przystaś. 

Autorzy przekazali dochód z książki na cele charytatywne.

Dziennik Internautów jest patronem medialnym książki.

 

Więcej na emarketing.pwn.pl

 

UWAGA, konkurs mikołajkowy!

Mamy do rozdania 3 książki ufundowane przez wydawnictwo PWN. Osoby, które według redakcji DI najciekawiej, najpełniej uzasadnią chęć otrzymania książki, zostaną nagrodzone. Na odpowiedzi czekamy do 23:59, 6 grudnia 2013 :-)
Odpowiedzi prosimy wpisywać w sekcji komentarzy serwisu (nie Facebook). 


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *