Wieczór pełny wymiany doświadczeń i inspirujących rozmów i wystąpień czeka na zainteresowanych branżą e-commerce i możliwościami jakie daje PrestaShop. Bezpłatne wydarzenie odbędzie się 28 maja w Aptece Sztuki (Aleja Wyzwolenia 3/5 Warszawa). Jak wyjść ze swoim produktem globalnie? Na www.meetpresta.pl jeszcze trwa rekrutacja.
Wydarzenie rozpocznie się o godzinie 17:00. Właściciel agencji interaktywnej Kadeor, organizatora imprezy i partnera PrestaShop, Marek Najar opowie jak wykorzystać PrestaShop do zbudowania platformy sklepowej, umożliwiającej zamawianie jednocześnie od wielu dostawców. Case study pokazuje szerokie spektrum i ogromne możliwości dopasowania oprogramowania do swoich potrzeb. Po każdym spotkaniu przewidziana jest przerwa na networking. Wyjątkowa społeczność zbudowana w okół PrestaShop liczy już ponad 500 000 ludzi. Kolejne spotkania mają inspirować i stymulować do wspólnej wymiany zdań i doświadczeń. Ważnym tematem będzie wychodzenie z produktem na rynki międzynarodowe. Rozpocznie, Boros Botond, manager ds. zarządzania biznesem w PayPal który opowie jak optymalizacja systemów płatności pomaga sprzedawać ponad granicami. Temat zobrazuje ciekawe case study - JemSushi.pl. Budująca historia o tym jak oryginalny produkt produkowany w Łowiczu wszedł z międzynarodową ekspansją i zdobywa kolejne rynki.
Między prezentacjami dzięki partnerowi JemSushi.pl, w przerwie organizatorzy zapraszają na networking połączony z cateringiem sushi. Rozwijająca się platforma zrzeszająca miłośników sztandarowego dania kuchni japońskiej, to również przykład jak skutecznie wykorzystywać media społecznościowe do wcielania w życie i popularyzowania swoich pomysłów. Pomysłodawca portalu, Cyprian Iwuć, swoimi historiami poprzedzi część techniczną, podczas której goście, którzy pojawią się tego dnia w Aptece Sztuki, zobaczą PrestaShop od innej strony - jako zaawansowaną platformę sprzedażową oraz poznają użyteczne moduły wraz z przykładami ich skutecznych wdrożeń.
Meet PrestaShop Warsaw, zgodnie z przewidywaniami organizatorów potrwa około 4 godzin. Po wszystkim będzie dłuższy czas na networking oraz poznanie się w wyjątkowej i minimalistycznej przestrzeni galerii sztuki. Podobne spotkania odbywały się w wielu miejscach na świecie. Dzięki PayPal, sponsorowi wydarzenia, są to wyjątkowe spotkania, które dodają biznesom w sieci i zarządzającymi nimi duże dawki świeżej energii.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*