Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Drugi dzień agendy warsztatów podczas Targów Mobilnych jest już online!

PATRONAT MEDIALNY 13-03-2014, 07:26

Jak wyglądają zabawki XXI wieku i mobilne leczenie? Czy technologią da się zbudować zdrowe nawyki? Jak zabezpieczyć telefon i znaleźć igłę w stogu siana, czyli wybrać najlepsze aplikacje dla dzieci, podróżników i uprawiających sport? Przekonają się o tym uczestnicy Targów Mobilnych.

robot sprzątający

reklama


Już za niespełna dwa tygodnie, w dniach 21-22 marca, na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędą się I Targi Mobilne. Na uczestników, oprócz możliwości zwiedzenia podzielonych na strefy dla biznesu i dla konsumenta stoisk, czekają warsztaty, konkursy oraz Akademia Smartfona. Wszystko to całkowicie za darmo, wymagana jest jedynie rejestracja na stronie organizatora: http://targimobilne.pl

 

Drugiego dnia Targów, w sobotę 22 marca prelegenci przedstawią m.in.

- wskazówki dla rodziców szukających aplikacji dla swoich dzieci,

- pokażą jak leczyć się mobilnie,

- jak wykorzystać sprzęt mobilny w podróży,

- jak zabezpieczyć smartfon przed utratą danych czy uczynić z niego narzędzie dbania o zdrowie i kondycję.

 

Zwiedzający będą mogli przetestować Google Glass, smartwatcha Sony czy najnowsze tablety Microsoftu i sprawdzić w praktyce, co zastąpi telefon komórkowy w przyszłości.

Warsztaty przeprowadzą m.in. Jakub Górnicki (podróżniccy.pl), który opowie w jaki sposób wykorzystuje technologię w swoich podróżach, Arvind Juneja (Fitback.pl), który wykorzystuje mobile w drodze do sportowej formy oraz Mateusz Bliński (Niebezpiecznik.pl), który pokaże co zrobić z telefonem, żeby oddalić od siebie ryzyko utraty pieniędzy, danych czy godności osobistej.

 

Agenda dostępna na stronie: http://targimobilne.pl/warsztaty-dzien2


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *