Już 26 listopada w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UWr odbędzie się drugie z cyklu spotkań skierowanych do osób zainteresowanych internetem i wszystkim, co z nim związane. Organizatorem spotkania InternetDay jest Grupa Pino.
Podobnie jak w przypadku pierwszego InternetDay, nie narzucono z góry tematyki spotkania. Jest to niewątpliwą zaletą wydarzenia, gdyż w jednym miejscu można zapoznać się z najciekawszymi trendami w marketingu, e-commerce czy mediach społecznościowych. Nowością w tej edycji są dwa panele dyskusyjne: jeden dotyczyć będzie prywatności w internecie, a drugi nowych trendów w e-commerce.
Tematyka drugiego InternetDay obejmie szereg zagadnień. Wystąpi m.in Anna Robotycka (faceADDICTED), która opowie o tym, jak łączyć social media z social responsibility, a Filip Miłoszewski na przykładzie Listonic pokaże, jak można promować aplikacje mobilne. Dzięki prelekcji Adama Zygadlewicza oraz Filipa Głowacza (Happy Media) dowiemy się, jak przekładać trendy internetowe na świat offline'u. Natomiast założyciele agencji WeAreMedia nauczą nas, jak zaangażować 100 tys. fanów w 10 dni na Facebooku.
Pełną agendę spotkania można znaleźć na stronie: internetday.pl
Tam też znajduje się informacja, jak można dołączyć do spotkania. Jak zwykle rejestracja jest darmowa, a wstęp wolny.
Spotkanie będzie transmitowane na żywo w PinoTV na kanale: pinotv.pl/kanal/internetday
Zapraszamy wszystkich chętnych do uczestnictwa w InternetDay 26 listopada 2010 roku w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego (Sala Wielka Zachodnia) od godz. 10.00 do 16.00.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*