Konferencja Domain Meeting, która po raz drugi zrzeszyła profesjonalne firmy oraz sympatyków branży domenowej z Polski, została oficjalnie zakończona. To jedyne w swoim rodzaju wydarzenie miało miejsce 22 lutego 2013 r. w hotelu Mercure we Wrocławiu, gdzie zaproszeni goście licznie zgromadzili się, aby wysłuchać przemówień prelegentów, którzy bardzo szczegółowo poruszyli trendy i zachowania rynku domen w Polsce i na świecie.
reklama
Tegoroczna edycja Domain Meeting była doskonałą okazją do spotkania najbardziej prestiżowych firm zajmujących się rynkiem domen. Cała konferencja zgodnie z hasłem przewodnim „Po kropce do celu” dostarczyła pełnego przekroju informacji na temat aspektów biznesowych oraz prawnych, jakie towarzyszą zakupowi domen z rynku wtórnego. Prelegenci w swoich wystąpieniach omówili także przyszłość rynku domen na świecie oraz wpływ nowych końcówek na rozwój rynku domen.
W tym roku w konferencji Domain Meeting wzięli udział zaproszeni goście z zagranicy, a także z Polski. Wśród zaproszonych prelegentów obecni byli m.in. Roman Malinowski z NASK, Przemysław Bojczuk z Premium.pl, Dariusz Litawiński z AfterMarket.pl, Izabela Nowacka oraz Marcin Polak z nazwa.pl, Evelina Joschko z OpenSRS oraz Patrycja Krol z firmy SEDO.
Po uroczystym otwarciu konferencji Roman Malinowski z firmy NASK rozpoczął merytoryczną część Domain Meeting i w swojej prelekcji omówił rolę NASK w kontroli domen, a także wskazał możliwości pobudzenia rynku domenowego w Polsce. W dalszej kolejności Przemysław Bojczuk z Premium.pl omówił działania firmy Premium.pl na rynku domen w Polsce, a także przedstawił plany na przyszłość związane z wprowadzeniem nowych końcówek domen na rynek polski. Również o przyszłości, ale tym razem przyszłości wtórnego rynku domen w Polsce, wypowiedział się Dariusz Litawiński z AfterMarket.pl. Dużym zainteresowaniem cieszyły się warsztaty prowadzone przez Izabelę Nowacką i Marcina Polaka z nazwa.pl, którzy wspólnie omówili aspekty prawne, jakie towarzyszą zakupowi domen z rynku wtórnego. Jednak największe emocje zapewnił panel dyskusyjny „Walka o kropkę”, w którym zaproszeni prelegenci odpowiadali na pytania zadawane przez prowadzącego oraz wybrane osoby z sali. Panel dyskusyjny był zakończeniem merytorycznej części Domain Meeting, a przybyli goście oraz słuchacze zostali zaproszeni na pokonferencyjne afterparty, na którym odbyło się losowanie iPada Mini, który był nagrodą główną w konkursie „Połącz kropki”.
Konferencję zorganizowała agencja Brand Gravity, a szczególne podziękowania należą się głównym partnerom Domain Meeting 2, a więc firmie NASK, Premium.pl (Diamentowi Sponsorzy), firmie AfterMarket.pl (Platynowy Sponsor) i NameDrive, Nazwa.pl, Sedo oraz OpenSRS (Złoci Sponsorzy). Słowa podziękowania należą się również patronom medialnymi Hosting Meeting 5, którymi byli Bankier.pl, DI.pl, WebInside.pl, Dziennik Internautów, EPR.pl, E-binzes.pl i PolskiProgram.pl. 2 edycja Domain Meeting okazała się sukcesem zarówno pod względem organizacyjnym, jak i merytorycznym, co pozwala z optymistycznie patrzeć w przyszłość i za rok wyczekiwać kolejnego spotkania branży „domeniarskiej”.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Wojskowy informator Wikileaks Bradley Manning bliżej procesu... i zapomnienia