Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Do 30 czerwca zgłoś firmę do konkursu Ekomersy 2014

PATRONAT MEDIALNY 24-06-2014, 11:07

30 czerwca mija termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu Ekomersy 2014. Podczas Gali towarzyszącej VII Targom eHandlu wyróżnienia zostaną przyznane już po raz trzeci firmom, które oferują najlepsze rozwiązania wspierające rozwój handlu w internecie.

robot sprzątający

reklama


Wagę konkursu potwierdza lista ubiegłorocznych zwycięzców:

  • Najlepszy produkt/usługa wspierająca logistykę e-sklepu - InPost
  • Najlepsze rozwiązanie płatnicze - PayU
  • Najlepszy produkt/usługa wspomagająca sprzedaż w internecie - Click Apps
  • Najlepszy produkt/usługa wspierająca relacje z klientami - GetResponse
  • Najlepsza akcja promocyjna dla e-sklepu - Answear.com
  • Najlepsza platforma sklepowa - Shoper
  • Innowacja Roku - Shoplo
  • Najlepszy produkt/usługa wspierająca ekspansję międzynarodową e-sklepów - Trusted Shops
  • Człowiek roku - Tomasz Karwatka

Tegoroczne wyróżnienia przyznane zostaną najlepszym firmom w dziewięciu kategoriach podczas specjalnej Gali w trakcie VII Targów eHandlu na Stadionie Narodowym (21.10.2014).

Udział w konkursie to dobra okazja na promocję swojego biznesu także dla firm, które dopiero zdobywają swoją pozycję rynkową. Konkurs składa się z kilku etapów, w skład których wchodzą nadsyłanie i weryfikacja zgłoszeń, głosowanie internautów, głosowanie Jury oraz Gala wręczenia Ekomersów 2014. Dzięki temu szansę na zwycięstwo mają nie tylko duże firmy, za którymi stoją już rzesze fanów i klientów, ale także niszowe rozwiązania, które dopiero pojawiły się na rynku.

Zgłaszające się firmy przedstawiają dokonania z ostatniego roku, prezentując swoje rozwiązania i ich realizację (case study), opis wprowadzonych innowacji oraz dane statystyczne.

Konkurs jest tak naprawdę świetną panoramą rynku e-commerce i co roku pozwala na łatwe zapoznanie się z najlepszymi rozwiązaniami, które oferowane są na rynku. Nagrody przyznawane są podczas specjalnej Gali w trakcie Targów eHandlu, co sprawia, że wyróżniona firma bardzo szybko zauważana jest przed środowisko branżowe, a także media. Daje to niepowtarzalną okazję na promocję swojego rozwiązania i dotarcie z nim do jak najszerszego grona odbiorców.

Adam Zygadlewicz, Prezes Fundacji Polak 2.0 - organizatora konkursu

Ekomersy 2014 - timeline

Ekomersy to także siła społeczności. W kolejnym etapie konkursu odbywa się głosowanie internautów, gdzie praktycznie każdy może wskazać najlepsze rozwiązanie w danej kategorii.

W ten sposób wyłaniana jest najlepsza piątka firm, które poddane zostaną głosowaniu jury. W poprzedniej edycji konkursu swoje głosy oddało blisko 10 000 osób, co jest bardzo dobrym wynikiem zważywszy na wysoką specjalizację branży.

W finałowej fazie konkursu głosy w każdej kategorii oddają jurorzy oraz absolwenci programu Profesjonalista w eHandlu (ehandel.edu.pl). W skład Rady Jurorów wchodzą przedstawiciele największych sklepów internetowych, m.in. Marek Muszak (Komputronik.pl), Jarosław Banacki (Cyfrowe.pl), Wojciech Tomaszewski (Answear.com), Filip Biesek (Oponeo.pl), przedstawiciele mediów branżowych, m.in. Maciej Sękowski (Marketer+), Artur Kurasiński (AK74), Krzysztof Gontarek (Dziennik Internautów), a także przedstawiciele organizacji branżowych, m.in. Włodzimierz Schmidt (IAB Polska) oraz Grzegorz Wójcik (e-Commerce Polska). To oni, dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu, mają ostateczny wpływ na to, do kogo trafi statuetka w tym roku.

Jeśli chcesz pokazać swój biznes w całym e-commerce’owym środowisku, to zgłoś swoją firmę do konkursu. Możliwe, że to właśnie Twój produkt spotka się z największym entuzjazmem branży.

Zgłoś swoją firmę tutaj: www.ekomersy.pl

Uwaga: Zgłoszenia można nadsyłać tylko do 30.06!

Ekomersy 2014 - statuetki


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *