Pojawiające się co kilka tygodni nowe wydania popularnej przeglądarki dla wielu firm okazały się problemem.
Jak poinformował serwis Neowin, Mozilla rozważa wydłużenie cyklu wydawniczego dla przedsiębiorstw. Miałoby to ułatwić administratorom wdrażanie kolejnych wersji przeglądarki w biurach, gdzie nowe oprogramowanie podlega wcześniejszym testom.
W oficjalnym ogłoszeniu Kev Needham z Mozilli poinformował, że obok stabilnych wydań pojawiających się co sześć tygodni, rozważane jest także udostępnianie programu w innym cyklu, specjalnie dla przedsiębiorstw. Organizacja podkreśla, że nie chce stracić sektora biznesowego rynku.
Według Neowin opracowanie cyklu wydawniczego idealnej długości dla firm może się okazać wyjątkowo trudnym zadaniem. Jeśli Mozilla będzie wydawała Firefoksa zbyt rzadko, użytkownicy mogą powrócić do Internet Explorera, natomiast w odwrotnym wypadku interesującą alternatywą może być Google Chrome.
Co ciekawe, rozważany jest także krótszy cykl wydawniczy, który mógłby przypominać "ciche wydania", podobnie jak w przypadku przeglądarki Google'a. Chrome na dalszy plan odkłada numer wersji narzędzia, a nowe funkcje mogą się dzięki temu pojawiać w programie bez znaczących opóźnień.
Pomimo coraz większych udziałów Chrome'a na polskim rynku przeglądarek (16,82%), to wciąż Firefox prowadzi z wynikiem 46,22%. Drugie miejsce należy do Internet Explorera (25,93%), natomiast poza podium znalazła się Opera, z której korzysta 8,45% internautów w naszym kraju.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|