Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Dlaczego mobile to trudny grunt dla marketera? [Relacja]

PATRONAT MEDIALNY 20-04-2015, 14:20

Blisko 400 gości odwiedziło Business Club na Stadionie Narodowym podczas Kongresu Mobilnego 15 kwietnia. Przyszli poznać najnowsze trendy, porozmawiać, posłuchać i wymienić się doświadczeniami - wszystko po to, by zrozumieć klienta mobilnego.

Kongres Mobilny to kolejna inicjatywa Fundacji Polak 2.0, która koncentruje specjalistów z branży i pomaga stworzyć warunki do wymiany doświadczeń i opinii. Kongres odbył się w tym roku po raz pierwszy, ale organizator wykorzystał dobre praktyki, jakimi posługuje się podczas organizacji wydarzeń z branży e-commerce: wystąpienia w formie case study, sporo przestrzeni do spotkań off the record i doskonały dobór gości.

Na trzech salach jednocześnie rozpoczęły się prelekcje praktyków branży mobile. Były case'y dotyczące współpracy pomiędzy twórcami aplikacji a klientem, nie mogło zabraknąć omówienia płatności mobilnych (m.in. Polski Standard Płatności - BLIK, Bitcoin), najciekawszych wdrożeń, akcji, kampanii mobile oraz stosunkowo nowych tematów typu Augmented Reality (Piotr Koźniewski, Maciej Schmidt) czy beaconów. Organizatorzy zafundowali nam 30 prezentacji i niestety ciągle trzeba było podejmować trudne decyzje, które wystąpienie interesuje nas na żywo (na szczęście prezentacje są nagrywane…). 

Prezentacje miały nie tylko przybliżać zagadnienia, ale również prezentować już funkcjonujące rozwiązania. Było o czym opowiadać, bo wśród prelegentów były osoby realizujące kampanie dla takich marek, jak H&M, Żabka czy Answear.com - m.in. Karolina Skraba (Lubie.to), Andrzej Ogonowski (SMSAPI) czy Monika Mikowska (mobee dick). Również przedstawiciele powszechnie znanych gigantów, nie tylko działających stricte w mobile - Patryk Bukowiecki (Allegro), Arkadiusz Hodlik (Sony Mobile) czy Katarzyna Marciniak (Leroy Merlin).

Na temat postrzegania branży mobile oraz jej przyszłości można było porozmawiać z twórcami aplikacji, przedstawicielami branży e-commerce oraz ich klientami. W towarzystwie osób, które doskonale zdają sobie sprawę z tego, jak szybko zmienia się kanał mobilny i ile jeszcze oferuje możliwości. Trzeba przyznać, że reakcje publiczności były bardzo żywe, po zakończeniu każdej prezentacji zadawano pytania, spierano się i komentowano. W takich momentach widać, jak bardzo żywa jest to branża i jak wiele rzeczy budzi jeszcze skrajne emocje.

Wszyscy ci, którzy nie mogli zjawić się na Stadionie Narodowym, mogą poczuć namiastkę wydarzenia, oglądając prezentacje z Kongresu. Prezentacje dostępne są na kanale slideshare organizatora.

Zobacz galerię wydarzenia


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *