1,5 mln zł zysku netto zakończyło się dla Telefonii Dialog I półrocze 2009 roku. Operator obsługuje już 661,1 tys. linii dzwoniących oraz 152,7 tys. aktywnych usług internetowych.
reklama
W I półroczu 2009 roku Telefonia Dialog odnotowała zysk z działalności operacyjnej równy 15 964 tys. zł i jest to wzrost w stosunku do wyniku osiągniętego w I półroczu 2008 roku (-11 847 tys. zł). W II kwartale 2009 EBIT wyniósł 5 009 tys. zł, czyli mniej w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku (-21 038 tys. zł).
EBITDA uległa poprawie i w okresie od stycznia do czerwca 2009 roku wyniosła 64 078 tys. zł. W porównaniu do I półrocza 2008 roku można mówić o 40% wzroście (z poziomu 45 846 tys. zł). EBITDA od kwietnia do czerwca 2009 wyniosła 29 031 tys. zł.
Telefonia Dialog zwiększyła poziom przychodów po wyłączeniu tranzytu - o ok. 5%. Ogółem przychody w I półroczu 2009 wyniosły 259 587 tys. zł i były niższe od analogicznego okresu ubiegłego roku o 20 320 tys. zł.
I półrocze 2009 roku Telefonia Dialog zakończyła zyskiem netto w wysokości 1 592 tys. zł (w analogicznym okresie 2008 strata wyniosła 14 351 tys. zł).
W pierwszym półroczu tego roku Grupa Kapitałowa zwiększyła liczbę klientów usług głosowych i użytkowników usług transmisji danych. Na koniec czerwca we własnej sieci Dialogu było 450,8 tys. linii dzwoniących, zaś w oparciu o sieć TP SA (w ramach usługi WLR) - 210,3 tys. linii dzwoniących, co daje ogólną ich liczbę 661,1 tys. Liczba aktywnych usług internetowych wyniosła 152,7 tys. Na koniec czerwca liczba aktywnych usług IPTV wyniosła 8,6 tys.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*