Firma prowadząca wiele witryn, które okrzyknięte zostały "farmami treści", zapowiada nadchodzące zmiany.
reklama
Jak dowiedział się Business Insider, Demand Media wysłało swoim autorom e-maila, w którym informuje o zaktualizowanym planie podboju sieci. Dla wielu użytkowników, którzy dostarczali treści, może to oznaczać utratę źródła dochodów.
- Nasza baza eHow.com jest tak wszechstronna, że dostrzegliśmy okazję, by zmienić nieco nastawienie i tworzyć w przyszłości nieco inne treści - napisało Demand Media w liście do swoich użytkowników. Firma chce zaoferować internautom materiały z mniej popularnych działów, a także w innych formatach, jak wideo czy slajdy.
Jak przyznała firma "oznacza to, że w najbliższej przyszłości będziemy mieć mniej zadań dla użytkowników". Warto zaznaczyć, że internauci otrzymywali pieniądze za przesyłane przez siebie materiały. Przedstawicielka firmy zapewnia mimo wszystko, że Demand Media wciąż jest jedną z największych firm tego typu na świecie, a zapowiedziane działania mają na celu wyłącznie podniesienie jakości wydawanych przez nią stron.
Na początku miesiąca Google zaktualizował swój algorytm Panda, który miał rozprawić się z farmami treści, jak również docenić materiały wysokiej jakości. Okazało się, że po wprowadzeniu nowości ucierpiało także wiele znanych witryn, a w wynikach wyszukiwania zyskały przede wszystkim projekty związane z Google'em.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|